neero Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 uff, de hadde verken pstwo på ebgames i ski eller på byporten i dag Men de skulle få fler i morra, jeg ba han bak kassa holde av en til meg. Jeg var den 7'ende som holdte av en, og de fikk bare 8 i morgen Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvordan er chippe-mulighetene for denne? Kan man spille DivX på chippet ps2\pstwo? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hehe! Jeg fikk solgt min Ps2 + Timesplitters2 for 1100 nå jeg Auksjonen var oppe i ca. 4 timer!! Nå blir det PsTwo, som kommer til å passe perfekt inn i mitt nye hjemmekinoanlegg... Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvordan er chippe-mulighetene for denne? Kan man spille DivX på chippet ps2\pstwo? digistore.no selger pstwo/skal få inn pstwo som er chippa hvertfall Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvordan er chippe-mulighetene for denne? Kan man spille DivX på chippet ps2\pstwo? digistore.no selger pstwo/skal få inn pstwo som er chippa hvertfall står veldig lite om spesifikasjoner, noen som vet? Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ser ikke ut til at dette er noen bra konsoll.. Fikk dette kommentert ut på mail: PStwo laser burn out There has been several reports the passed few days regarding PStwo V12 (SCPH-700xx) units where the laser burn out after only a few hours play. It seems the LA chipset is overheating again like in the V9/V10 models, but even worse with V12. Reported modchips so far with PStwo laser burn out are Matrix Infinity, O2MOD, DMS4, Crystal Chip and some unmodded machines also died. Bad news for the PStwo indeed, first the lack of hdd support (no USB 2.0) and now smoked lasers. Skal prøve å få fatt på kilden, men det der virker ikke lovende. Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ser ikke ut til at dette er noen bra konsoll.. Fikk dette kommentert ut på mail: PStwo laser burn out There has been several reports the passed few days regarding PStwo V12 (SCPH-700xx) units where the laser burn out after only a few hours play. It seems the LA chipset is overheating again like in the V9/V10 models, but even worse with V12. Reported modchips so far with PStwo laser burn out are Matrix Infinity, O2MOD, DMS4, Crystal Chip and some unmodded machines also died. Bad news for the PStwo indeed, first the lack of hdd support (no USB 2.0) and now smoked lasers. Skal prøve å få fatt på kilden, men det der virker ikke lovende. Oioi! Dette ser jo ikke bra ut. Noen flere som kjenner til dette problemet? Lenke til kommentar
langmann Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 http://ps2-scene.org/forums/showthread.php...ght=pstwo+laser Her står det masse om laserdød på nye pstwo. Ser ikke helt lovende ut, men det er helt sikkert mulig å bytte ut laseren på den som på de gamle Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 hmmm...jeg som bestilte PsTwo for to timer siden Får håpe den holder da Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 http://ps2-scene.org/forums/showthread.php...ght=pstwo+laserHer står det masse om laserdød på nye pstwo. Ser ikke helt lovende ut, men det er helt sikkert mulig å bytte ut laseren på den som på de gamle er dette noe man kan gjøre som privatperson? Tenkte på chipping og sånt, da ryker jo garantien.. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ser ikke ut til at dette er noen bra konsoll.. Fikk dette kommentert ut på mail: PStwo laser burn out There has been several reports the passed few days regarding PStwo V12 (SCPH-700xx) units where the laser burn out after only a few hours play. It seems the LA chipset is overheating again like in the V9/V10 models, but even worse with V12. Reported modchips so far with PStwo laser burn out are Matrix Infinity, O2MOD, DMS4, Crystal Chip and some unmodded machines also died. Bad news for the PStwo indeed, first the lack of hdd support (no USB 2.0) and now smoked lasers. Skal prøve å få fatt på kilden, men det der virker ikke lovende. ...høres ikke bra ut nei. Kjøpte min PStwo 2.11, har spilt i timesvis, men laseren har ennå ikke sloknet her...Håper det ikke skjer Lenke til kommentar
Magus Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Kjøpte min PS2 Slim i dag (og San Andreas selvfølgelig). Er veldig fornøyd med den. Den lager jo ikke lyd i det hele tatt! Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hvis det skjer noe med laseren deres hadde det vært genialt om dere kom med en liten tilbakemelding her! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 til de som har pstwo: hvordan er støynivået på den? noen som veit når den kommer på elkjøp. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Støynivået på min er tilnærmet null. Eneste jeg KAN høre er når plata spinner. Er strålende fornøyd sånn ellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå