apoxdigital Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Enkelt og greit. Når kommer den til Norge? Hørte rundt 1.november, og det er rundt 1.november nå Vil gjerne kjøpe en slik for GTA Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Prøver å finne ut av det samme selv. Har ikke funnet noe på noen norske nettsteder ennå, men play.com selger den for 119.99 £ Siden dette blir en del over 200,- må du ut med moms i tillegg, så det lønner seg kanskje å vente til den er i norske butikker mvh Øystein Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hos Gamesmix koster den 1495,- og skal være inne i løpet av et par dager. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Hos Gamesmix koster den 1495,- og skal være inne i løpet av et par dager. Ah, hørte at de skulle ha den på Expert for nådagens PS2 pris (1299), så vi får se den 1.november Lenke til kommentar
murmeldyr Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Skal komme ut 1. november, altså på mandag!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Enkelt og greit. Når kommer den til Norge? Denne artikkelen forklarer når nye PlayStation 2 kommer, og hva den vil koste: http://gamer.no/art.php?artikkelid=10460 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ja, nå er det 1.Nov og jeg har vært på 7 ulike butikker som lefdal,elkjøp og spaceworld og ingen har PStwo inne på lager og nei de er ikke utsolgt. Hva skjer? Hadde håpet på at jeg hadde Pstwo og GTA:San Andreas i dag, men nei Lenke til kommentar
wise Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 det er ikke nok konsoller i butikkene per i dag. men det skal shippes ut flere i løpet av de nærmeste ukene... Lenke til kommentar
tralalei Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har vært å kjøpt meg ny playstation i dag!! Kjøpten på EB games på ski storsenter. de hadde fått inn to stykker den er dritfin!! Lenke til kommentar
Stream Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har vært innom mange butikker i dag. På Spiderman var det så lang kø at jeg ga opp ventingen. De hadde i hvert fall 2 stykker liggende på hylla. På Expert Bonus var de utsolgt. På Elkjøp og Toys'r'us hadde de ikke fått den enda. På Spaceworld hadde de flust (1 svær pall), men der kostet den 1598, akkurat som på Musikkverket. Stikker innom Spiderman igjen i morgen og får sjekket opp prisen der, ellers venter jeg til Expert får den inn igjen. Koster 1399 der. Var på EB Games i Sverige på fredag, ettersom det stod på websidene at de begynte å selge den da, men da jeg kom dit sa de at de ikke fikk lov å selge den og ikke fulgte det som stod på websidene. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Er det noen av de store nettbutikkene i Norge som selger/kommer til å selge PStwo? Ser at mindretallet av dem i det hele tatt selger den orginale Playstation 2. Lenke til kommentar
tjuddi Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hei, jeg kjøpte en PSTWO på expert bonus (åsane ved Bergen) i dag. De hadde mange til 1395.- og ja jeg kvapp når jeg tok den opp av esken. LITEN!!!! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Lurer på om jeg skal kjøpe en PStwo eller ønske meg til jul, for San Andreas må jeg bare spille så fort som mulig. Litt off topic, men er det noen som vet hvem som selger den saken som gjør at du kan bruke tastatur og mus på ps2? *Hate konsoll-kontrollere* Endret 1. november 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 PStwo ligger nå og gliser til meg på TV-benken :-) Fy f... så liten og fin den er. Løp og kjøp! :-) Dacourt Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Skal innom Expert Bonus på Lade(Tr.heim) i lang fri for å se om de har fått den inn i morgen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Skal innom Expert Bonus på Lade(Tr.heim) i lang fri for å se om de har fått den inn i morgen. Alle Expert Bonus butikker i Norge skal ha fått tilsendt minst 10 eksemplarer, så de har nok noen igjen! Lenke til kommentar
Captain_Quark Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) *slettet* Endret 3. november 2004 av Captain_Quark Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 jeg har bode ps2 og gta Kjekt å vite... Har lagt ut ''gamle'' PS2'en her Håper å få solgt den så jeg kan skaffe meg PS Two... For høy/lav pris? Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Har lagt ut ''gamle'' PS2'en her Håper å få solgt den så jeg kan skaffe meg PS Two... For høy/lav pris? Med tanke på at man nå har begynt å selge denne modellen for 800,- i butikken så, ja, litt i overkant kanskje? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Har lagt ut ''gamle'' PS2'en her Håper å få solgt den så jeg kan skaffe meg PS Two... For høy/lav pris? Med tanke på at man nå har begynt å selge denne modellen for 800,- i butikken så, ja, litt i overkant kanskje? Vil gjerne se den butikken som seller Ps2 for 800!! kanskje med adsl-ab. men ikke bare maskinen... Men finner du link så tror jeg deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå