Gå til innhold

PSTwo når og hvor ?

apoxdigital

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært innom mange butikker i dag. På Spiderman var det så lang kø at jeg ga opp ventingen. De hadde i hvert fall 2 stykker liggende på hylla.

På Expert Bonus var de utsolgt. På Elkjøp og Toys'r'us hadde de ikke fått den enda. På Spaceworld hadde de flust (1 svær pall), men der kostet den 1598, akkurat som på Musikkverket.

Stikker innom Spiderman igjen i morgen og får sjekket opp prisen der, ellers venter jeg til Expert får den inn igjen. Koster 1399 der.

Var på EB Games i Sverige på fredag, ettersom det stod på websidene at de begynte å selge den da, men da jeg kom dit sa de at de ikke fikk lov å selge den og ikke fulgte det som stod på websidene. :(

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal kjøpe en PStwo eller ønske meg til jul, for San Andreas må jeg bare spille så fort som mulig.

Litt off topic, men er det noen som vet hvem som selger den saken som gjør at du kan bruke tastatur og mus på ps2?

*Hate konsoll-kontrollere* :p

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar

Har lagt ut ''gamle'' PS2'en her Håper å få solgt den så jeg kan skaffe meg PS Two... For høy/lav pris?

Med tanke på at man nå har begynt å selge denne modellen for 800,- i butikken så, ja, litt i overkant kanskje?

Vil gjerne se den butikken som seller Ps2 for 800!! kanskje med adsl-ab. men ikke bare maskinen... Men finner du link så tror jeg deg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...