WhoppaCheese Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg kjøpte en ny hdd her om dagen. Den står som Primary Slave og jeg har ikke stilt på pin. Uansett.. i windows så viser den bare ~130gb når harddisken skal være på 200gb. Også vises den som Dynamic Drive. Har windows xp btw. Lenke til kommentar
sssh Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Prøvd dette? Høyreklikk på Min Datamaskin, velg behandle -> lagringsplass -> diskbehandling Der kan du se om du har uformatert lagringsplass på diskene dine.. Hvis dette er tilfelle, velger du bare å formatere den delen som ønskes benyttet (uformatert er merket med svart farge). Lenke til kommentar
eLecky Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hvis du legger innn servicepack 1 og deretter går inn på Kontrollpanel/administrative verktøy/diskbehandling så får du sett størrelsen på disken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Søk på forumet, så finner du ut at ca. 125 000 stk har stilt det samme spm tidligere, og fått svar. Les sticky under lagringsmedier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå