Gå til innhold

Gatas Parlaments politianmeldelse

Anbefalte innlegg

Fengsel fordi . . .?

Fordi venstresiden ikke er imun for loven. Det er kanskje ikke så rart at det er folk som er uenig med dem som vil ha dem straffet, men det er kanskje heller ikke så rart at det er folk som er ENIGE med dem som mener de IKKE bør bli straffet.

Jo, det er faktisk mer rart.

Om en jeg var enig med fremsatte drapstrussler mot en jeg var uenig med, så ville jeg både tatt avstand fra vedkommende fordi han er en elendig representant for saken min, og jeg ville ønsket han dømt for drapstrussler.

Jeg støtter da ikke drapstrussler bare fordi jeg har felles sak med personene bak trusslene.

Men jeg ser at kommunistene her inne faktisk gjør dette. Noe som illustrerer hvorfor kommunismen gjerne ender opp med drap og undertrykkelse av de som er uenige med kommunismen.

Hadde jeg vært kommunist (utenkelig) så ville jeg tatt sterk avstand fra Gatas nå.

Endret av JBlack
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dessuten ville jeg krevd min demokratiske rett til å ha innflytelse på styre og stell. En oppvigler, med andre ord. Hva ville du gjort med slike som meg, og alle andre som ikke var enig med systemet, under et kommunistisk system? Med makt tvunget oss til å holde kjeft og gjøre vår plikt?

Tja, hvorfor ikke? Dette har kommunister over hele verden opplevd siden ideologiens barndom.

Lenke til kommentar

Fint tiltak killhim.nu. Ikke det at det bidrar til saken på noe spesiell måte annet enn å sette oppmerksomheten mot å få fjernet verdens farligste mann.

USA har vel brukt mord som politisk virkemiddel gjennom alle tider og gjør det til de grader fortsatt i dag. Da er det vel ikke så ille å ville ta livet av verdens farligste mann?

Lenke til kommentar
USA har vel brukt mord som politisk virkemiddel gjennom alle tider og gjør det til de grader fortsatt i dag. Da er det vel ikke så ille å ville ta livet av verdens farligste mann?

Jeg er mer bekymret over påvirkningskraften til Michael Moore og apekattene i Gatas Parlament.

Lenke til kommentar

Verdens farligste mann? For hvem? Kanskje hvis du er terrorist/diktator...

For resten av verdens 6 Milliarder mennesker

Endret av Frekkas
Lenke til kommentar

Verdens farligste mann? For hvem? Kanskje hvis du er terrorist/diktator...

For resten av verdens 4,7 Milliarder mennesker

4,7?? Dør det mange for tiden?? trodde vi passerte 5 mot slutten av 80 tallet og at vi allerede var mere enn 6

Lenke til kommentar
Dessuten ville jeg krevd min demokratiske rett til å ha innflytelse på styre og stell. En oppvigler, med andre ord. Hva ville du gjort med slike som meg, og alle andre som ikke var enig med systemet, under et kommunistisk system? Med makt tvunget oss til å holde kjeft og gjøre vår plikt?

Tja, hvorfor ikke? Dette har kommunister over hele verden opplevd siden ideologiens barndom.

Demokrati er noe dritt når man ikke har flertall. :whistle:

Lenke til kommentar
"Drapstrusselen" er humor og ikke ment seriøst. Det er vel heller ingen drapstrussel siden presidenten ikke blir truet på livet. Det eneste nettsida gjør er å "samle inn penger" til å kunne leie en leiemorder til å ta livet av Bush. At dette tas seriøst synes jeg er helt utrolig.

http://www.dagsavisen.no/debatt/kommentar/article1311256.ece

Det er ikke et eneste menneske her som trodde at GP skulle virkelig gå etter å drepe Bush. Poenget er å true et menneske med livet (som GP gjorde når de oppfordret folk til å gi penger sånn at de kunne leie en til å drepe Bush) ikke er lov. Kjendis eller ei, sånt gjør man bare ikke.

Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig kritikkverdig at GP samlet inn penger til og leie en leiemorder for og drepe GB, men det var som alle er klar over ingen realitet i denne innsamlingen. Poneget var og skape blest om saken, skape blest om Bush og få ytret sine meninger. At dette var kritikkverdig er utvilsomt, om det er straffbart er mer tvilsomt.

GP burde kommet med en unnskyldning og forklart at det var ingen realitet i denne innsamlingen.

Lenke til kommentar

For alle som synes drapstrussler er gangbar humor, jeg foreslår at dere prøver dere med litt humor av den typen neste gang dere paserer sikkerhetskontrollen på Gardermoen. Have fun! :D

Drapstrusler er ikke humor.

For det første så bryter det mot ytringsfriheten. Ytringsfriheten omfavner ikke drapstrusler, og har aldri gjort det.

For det andre så er humor subjektivt, mens en drapstrussel er rimelig konkret. Mens man kan diskutere hvor seriøst humor er ment, så er en drapstrussel relativt direkte i sin betydning.

For det tredje så kan dette misforståes av forstyrrede mennesker, og taes som en alvorlig oppfordring.

For det fjerde så er det mange forstyrrede mennesker som mener Bush burde dø. Det kan man fort se ved å lese litt i diskusjonsgrupper. Og personlig så synes jeg Gatas oppførsel generelt er så tåpelig, at jeg personlig ikke er i tvil om at Gatas faktisk ønsker Bush død. Verden er faktisk full av gærninger som gjerne skulle drept Bush. Hvorfor skal tvilen komme Gatas til gode i dette tilfelle?

Gatas er en gjeng tullete kommunister som har vist total mangel på sunn fornuft. Nå har de gått alt for langt! De har laged en nettside som er tilgjengelig over hele kloden, med en oppfordring til drap! Eneste formildende omstendighet er dumhet, men det er klart at de må ta konsekvensen.

Ett til to år er passende. :lol:

Lenke til kommentar
Det er selvfølgelig kritikkverdig at GP samlet inn penger til og leie en leiemorder for og drepe GB, men det var som alle er klar over ingen realitet i denne innsamlingen. Poneget var og skape blest om saken, skape blest om Bush og få ytret sine meninger. At dette var kritikkverdig er utvilsomt, om det er straffbart er mer tvilsomt.

GP burde kommet med en unnskyldning og forklart at det var ingen realitet i denne innsamlingen.

hva går pengene til da? er det lov til å samle inn penger til et formål og så bruke de på noe annet istedenfor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...