Gå til innhold

Gatas Parlaments politianmeldelse


Anbefalte innlegg

Dette er ikke hjernevasking, og det vet du nok SteffyBoy.

 

Men jeg mener det er litt merkelig at Gatas Parlament m.fl. utlover dusør på Bush, vil ikke dette stille dem på samme nivå som de mener Bush er på? Det vil si de godtar drap på det de mener er terrorister? Hvorfor skal da ikke USA/Israel drepe de de mener er terrorister?

Er bush en terrorist? Nei. Er medlemmer av organisasjoner som sprenger sivile i luften, som styrter fly inn i byggninger, og som dreper, terrorister? JA. Det er forskjellen.

 

Har Gatas Parlament styring og makt i Norge? Nei, HELDIGVIS. Har Bush styring og makt i USA? JA.

 

Det er forskjell på hva en stat kan si, og hva en gruppe mennesker kan si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

la oss oppsummere kommunismen med en kort spørsmål:

 

Hvilket kommunistisk land har det gått bra med?

 

Selv kan jeg ikke komme på et eneste kommunistisk land som er et rikt land. som har lav fattigdom osv osv..

 

Når det gjelder gatas parlament så hører jeg ikke på dem lenger. Liker rett og slett ikke kommunister og håper faktisk på at de får seg en liten smekk over fingra for det utspillet de kom med der.

 

De kan godt være kommunister for min del, selv om jeg som sagt ikke liker kommunister men når går offentlig ut med en slik plan. og utlover dusør til den som tar livet av bush så ber de om bråk..

 

Gatas Parlament har jo krangla på seg alle som sitter på stortinget. Bare fordi det strider mot deres prinsipper innen kommunismen. De må heller ikke tro at siden de er rappere så kan de si sånt uten at det slår tilbake på dem..

 

Gi dem 2 - 3 år til å tenke over det de har sagt og gjort nå..

Så får vi se når de kommer ut igjen.

 

( dette burde også skje med andre som kommer med lignende utspill om drap osv)

Lenke til kommentar
Det ble jo utlovet dusør på Saddam, og det er også fortsatt en god del penger å hente hvis du får tak i bin Laden, død eller levende. Hvorfor er det værre? Det reagerer få på.

de utlovet jo dusør til den personen som kom med informasjon / opplysninger som førte til at Saddam ble tatt død eller levende.

 

Her ber de jo regelrett om at noen må ta livet av han

Lenke til kommentar
Jeg ønsker et samfunn der drapstrusler blir tatt på alvor, og mennesker som kommer med sånne trusler blir kastet i fengsel.

Og du tror dette virkelig var en reell drapstrussel? Jeg har ikke oppfattet dette som noe annet en et ønske om å få oppmerksomhet.

 

Og hvorfor skrike ut om fengsel, bøter, utlevering til USA, osv.? Er det ikke mye bedre å ignorere denne aksjonen, siden man da etter beste evne motvirker dens formål. Selv ante jeg ikke noe om dette før politianmeldelsen kom på nyhetene. Hva tror dere skjer om det skulle bli sak av dette. Jeg er heller ikke noe videre begeistret for at skattepenger skal gå til en slik tullete hekseprosess.

Lenke til kommentar
Det ble jo utlovet dusør på Saddam, og det er også fortsatt en god del penger å hente hvis du får tak i bin Laden, død eller levende. Hvorfor er det værre? Det reagerer få på.

de utlovet jo dusør til den personen som kom med informasjon / opplysninger som førte til at Saddam ble tatt død eller levende.

 

Her ber de jo regelrett om at noen må ta livet av han

Freit, det er ikke like gale, men det er fortsatt satt penger på hodet til en død mann. Bin Laden har så vidt meg bekjent fått samme behandling som Bush gjør her, altså folk blir oppfordret til å drepe ham.

Lenke til kommentar
Jeg ønsker et samfunn der drapstrusler blir tatt på alvor, og mennesker som kommer med sånne trusler blir kastet i fengsel.

Og du tror dette virkelig var en reell drapstrussel? Jeg har ikke oppfattet dette som noe annet en et ønske om å få oppmerksomhet.

 

Og hvorfor skrike ut om fengsel, bøter, utlevering til USA, osv.? Er det ikke mye bedre å ignorere denne aksjonen, siden man da etter beste evne motvirker dens formål. Selv ante jeg ikke noe om dette før politianmeldelsen kom på nyhetene. Hva tror dere skjer om det skulle bli sak av dette. Jeg er heller ikke noe videre begeistret for at skattepenger skal gå til en slik tullete hekseprosess.

Er du noe videre begeistret hvis Norge mister sin viktigste allierte?

Lenke til kommentar
Er bush en terrorist? Nei.

Jo, det er han.

Er medlemmer av organisasjoner som sprenger sivile i luften, som styrter fly inn i byggninger, og som dreper, terrorister? JA. Det er forskjellen.

Hva har det med saken å gjøre?

Har Gatas Parlament styring og makt i Norge? Nei, HELDIGVIS. Har Bush styring og makt i USA? JA.

Hva har det med saken å gjøre?

Det er forskjell på hva en stat kan si, og hva en gruppe mennesker kan si.

Det er tydeligvis forskjeller mellom stater også. Mellom folk også for den sags skyld.

Lenke til kommentar
Er du noe videre begeistret hvis Norge mister sin viktigste allierte?

Tror du noen som helst hadde fått vite om det hvis Venner av Amerika (eller Whatever!) ikke hadde skreket og hylt om at Gatas Parlament er kjempe farlig?

De er ikke gode, og de fremmer commie-propaganda. Se for deg om de hadde rappet om nazisympatier.. Da ville det vært folkeopprør. Hvorfor skal vi godta kommunsime, når vi ikke godtar nazisme?

 

Selv synes jeg dette bør oppfattes likt, og det er ikke meg i mot om både nazistiske og kommunistiske organisasjoner forbys.

Lenke til kommentar
Selv synes jeg dette bør oppfattes likt, og det er ikke meg i mot om både nazistiske og kommunistiske organisasjoner forbys.

Å forby dem synes jeg ikke er noen god idé. Folk må få lov til å mene det de vil. Men de må selvsagt overvåkes av politiets sikkerhetstjeneste, på samme måte som muslimske miljøer burde det. At mennesker som var en trussel mot rikets sikkerhet i dag får erstatning for å ha blitt overvåket, er intet mindre enn en skandale.

Lenke til kommentar
Selv synes jeg dette bør oppfattes likt, og det er ikke meg i mot om både nazistiske og kommunistiske organisasjoner forbys.

Å forby dem synes jeg ikke er noen god idé. Folk må få lov til å mene det de vil. Men de må selvsagt overvåkes av politiets sikkerhetstjeneste, på samme måte som muslimske miljøer burde det. At mennesker som var en trussel mot rikets sikkerhet i dag får erstatning for å ha blitt overvåket, er intet mindre enn en skandale.

Riktig. Mamma har faktisk mappe hos Overvåkningstjenesten, men ønsker hverken erstatning eller innsyn da hun regner med at de kun har gjort det de fant nødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...