Gå til innhold

Gatas Parlaments politianmeldelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Antidemokratene fra Gatas Parlament har jo aldri vært blant de skarpeste knivene i skuffen. Men nå har de virkelig driti seg ut. :roll:

Strafferamme på 12 år. Det blir neppe fullt hus, men man kan jo håpe. Måtte de kose seg med det de får. :lol:

(Dette er mer morsomt enn da Aslak Sira Myhre ble grusa av purken under en demo for noen år tilbake. :thumbs: )

Teksten på killhim.nu sier jo også sitt om nivået:

Vår prinsipielle holdning er at det er altfor uproblematisk å være verdens dominerende despot.
:roll:

(Også kunne de jo spandert på seg et komma eller to. :whistle: )

Lenke til kommentar

Nei, det verste er nok at de sikkert slipper unna med en mindre bot. Sleng dem i kasjotten!

Edit: Selv med en streng strafferamme, bruker ikke det å bli mer en 30-45 dagers fengsel for å drapstrue dørvakter og lignede. Jeg blir alvorlig fornærmet om det blir MINDRE en 30-45 dagers fengsel!

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Det burde bli mer enn som så. Her er det organisert oppfordring til drap, med egen webside. Disse gutta mener tydeligvis også hva de sier. Så dette kan ikke regnes som å slenge med leppa i fylla. Målet er også en kjent statsleder. Oppfordringen til drap gjøres av kjendiser som har fans, og dermed ligger det mer tyngde bak oppfordringen.

Mange skjerpende elementer her. Minimum to år sier jeg. :D

Lenke til kommentar

Litt av en selvmotsigelse at USAs ambassade anmelder Gatas Parlament for drapstrusler mot George Bush (den yngre). Han har jo tross alt sørget for at flere uskyldige (og skyldige) har mistet livet. I hjemlandet hans praktiseres jo det samme, dreper man noen skal man selv selv dø...

Lenke til kommentar
Litt av en selvmotsigelse at USAs ambassade anmelder Gatas Parlament for drapstrusler mot George Bush (den yngre). Han har jo tross alt sørget for at flere uskyldige (og skyldige) har mistet livet. I hjemlandet hans praktiseres jo det samme, dreper man noen skal man selv selv dø...

Wow. Folk ser ikke forskjell på å myrde et menneske og en krig mot Saddam/terrorisme.

Gratulerer Michael Moore/Gatas Parlament, hjernevaskingen deres var velykket.

Lenke til kommentar

Å som jeg jammen er glad for dette! Jeg håper faen meg at disse menneskene, som jeg tidligere har fått ganske kraftig i halsen, får STRAFF. Gjerne foretaksstraff KOMBINERT med litt fengsel. Dette skal svi. De commie-jevlene bør straffes for det de har gjort. Man kan ikke la folk fremsette slike trusler.

Bush har aldri direkte drept noen, så kjære kamerat, kom deg tilbake til Hviterussland og tro på propagandaen der.

Lenke til kommentar

Dette er ikke hjernevasking, og det vet du nok SteffyBoy.

Men jeg mener det er litt merkelig at Gatas Parlament m.fl. utlover dusør på Bush, vil ikke dette stille dem på samme nivå som de mener Bush er på? Det vil si de godtar drap på det de mener er terrorister? Hvorfor skal da ikke USA/Israel drepe de de mener er terrorister?

Lenke til kommentar
Jeg syns straffen bør bli at de må legge ut følgende tekst på nettsiden deres:

Vi vil gjerne si unnskyld til George, han er en fin kar. Vi angrer på det vi sa, og vi vil støtte Bush framover.

Så du ønsker eit stalinist samfunn der folk som ikkje er enige med styresmaktene blir kastet i fengsel og alt dei tidligere har sakt blir forandret til det staten vil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...