Feynman Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Noen som kjenner noe mer til politianmeldelsen i forbindelse med KillHim.nu aksjonen. Ville tro det var noen politiske aktive som står bak dette. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det er visst nok den amerikanske ambassaden som står bak anmeldelsen. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Gatas parlament og en amerikavenn var i debatt på sytten tretti på p4, onsdag 27.10. Programmet kan høres her. Det vi vil høre starter 47:30 i lydfilen. Ble ikke videre imponert over deltakeren fra Gatas Parlament. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ble ikke videre imponert over deltakeren fra Gatas Parlament. Jeg ble ikke imponert av Rødsten heller. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Hva slags idioti er dette? Legge ut drapstrussel på nettet? Er de ikke klar over strafferammen for dette? Edit: Gatas Parlament, er det en slags kommunist-gruppe som rapper? Endret 29. oktober 2004 av likferd Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Antidemokratene fra Gatas Parlament har jo aldri vært blant de skarpeste knivene i skuffen. Men nå har de virkelig driti seg ut. Strafferamme på 12 år. Det blir neppe fullt hus, men man kan jo håpe. Måtte de kose seg med det de får. (Dette er mer morsomt enn da Aslak Sira Myhre ble grusa av purken under en demo for noen år tilbake. ) Teksten på killhim.nu sier jo også sitt om nivået: Vår prinsipielle holdning er at det er altfor uproblematisk å være verdens dominerende despot. (Også kunne de jo spandert på seg et komma eller to. ) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Nei, det verste er nok at de sikkert slipper unna med en mindre bot. Sleng dem i kasjotten! Edit: Selv med en streng strafferamme, bruker ikke det å bli mer en 30-45 dagers fengsel for å drapstrue dørvakter og lignede. Jeg blir alvorlig fornærmet om det blir MINDRE en 30-45 dagers fengsel! Endret 29. oktober 2004 av likferd Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det burde bli mer enn som så. Her er det organisert oppfordring til drap, med egen webside. Disse gutta mener tydeligvis også hva de sier. Så dette kan ikke regnes som å slenge med leppa i fylla. Målet er også en kjent statsleder. Oppfordringen til drap gjøres av kjendiser som har fans, og dermed ligger det mer tyngde bak oppfordringen. Mange skjerpende elementer her. Minimum to år sier jeg. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Er så sinnsykt lei av sånne oppmerksomhetstunt fra de folka Endret 29. oktober 2004 av apoxdigital Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Er så sinnsykt lei av sånne oppmerksomhetstunt fra de folka Jepp, jeg òg. Jeg syns straffen bør bli at de må legge ut følgende tekst på nettsiden deres: Vi vil gjerne si unnskyld til George, han er en fin kar. Vi angrer på det vi sa, og vi vil støtte Bush framover. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Jeg håper gatas får samlet inn nok penger til å ta livet av Bush. Om de kommer med ett kontonummer snart så skal jeg gladlig gi min skjerv Endret 29. oktober 2004 av olsen Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Må si meg helt enig me flertallet her. Dette var bare dumt. Men som de sier, all PR er god PR. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Litt av en selvmotsigelse at USAs ambassade anmelder Gatas Parlament for drapstrusler mot George Bush (den yngre). Han har jo tross alt sørget for at flere uskyldige (og skyldige) har mistet livet. I hjemlandet hans praktiseres jo det samme, dreper man noen skal man selv selv dø... Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Dette tar pokkermeg kaka. Snakk om å pisse seg selv oppetter ryggen! :!: edit: blir dette poppis så får vi en finfin mulighet til å avlive prominente huleboere i blitzermiljøet Endret 29. oktober 2004 av Manuel Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Litt av en selvmotsigelse at USAs ambassade anmelder Gatas Parlament for drapstrusler mot George Bush (den yngre). Han har jo tross alt sørget for at flere uskyldige (og skyldige) har mistet livet. I hjemlandet hans praktiseres jo det samme, dreper man noen skal man selv selv dø... Wow. Folk ser ikke forskjell på å myrde et menneske og en krig mot Saddam/terrorisme. Gratulerer Michael Moore/Gatas Parlament, hjernevaskingen deres var velykket. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Å som jeg jammen er glad for dette! Jeg håper faen meg at disse menneskene, som jeg tidligere har fått ganske kraftig i halsen, får STRAFF. Gjerne foretaksstraff KOMBINERT med litt fengsel. Dette skal svi. De commie-jevlene bør straffes for det de har gjort. Man kan ikke la folk fremsette slike trusler. Bush har aldri direkte drept noen, så kjære kamerat, kom deg tilbake til Hviterussland og tro på propagandaen der. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Dette er ikke hjernevasking, og det vet du nok SteffyBoy. Men jeg mener det er litt merkelig at Gatas Parlament m.fl. utlover dusør på Bush, vil ikke dette stille dem på samme nivå som de mener Bush er på? Det vil si de godtar drap på det de mener er terrorister? Hvorfor skal da ikke USA/Israel drepe de de mener er terrorister? Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg syns straffen bør bli at de må legge ut følgende tekst på nettsiden deres:Vi vil gjerne si unnskyld til George, han er en fin kar. Vi angrer på det vi sa, og vi vil støtte Bush framover. Så du ønsker eit stalinist samfunn der folk som ikkje er enige med styresmaktene blir kastet i fengsel og alt dei tidligere har sakt blir forandret til det staten vil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå