shagg0r Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 vet ikke helt hvor jeg skal poste dette fordi dette problemet kan løses på mange forskjellige måter. Jeg leter etter en dropdown meny som ser ca ut slik som dropdownmenyen på microsoft.com gjerne med mulighet for gjenomsiktighet. Alternativet er å bruke select bokser i html, hadde engang et javascript som gjorde en select box om til en meny. Noen som vet hvordan dette kan løses? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 1, Kan du være så vennlig å linke direkte til den menyen du ønsker å lage, jeg så ingen dropdownmeny på Microsoft.com. 2, Selv om det kanskje ikke er en fryd å se på koden til Microsoft så hjelper det deg ofte til å forstå hvordan folk lager forskjellige ting. Så med andre ord burede du ta en titt på koden for å få en ide om hvordan de har gjort det. 3, Skjønner ikke helt hva du er ute etter, kan du være så snill å forklare det en gang til? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Regner med du mener denne, som forøvrig bare ser ut til å funke i IE? Lenke til kommentar
shagg0r Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 refererte til dropdown menyen på ms fordi jeg regnte med at de fleste da ville skjønne hva slags meny jeg mente. Altså en meny som fungerer slik at når du tar musepekeren over en av linkene på menyen kommer det opp et nytt vindu med flere valg\linker. Ønkser en slik horisontal meny. Men det virker som det kan være like greit å bare bruke select boxer i html, hvis noen hadde en kode som forvandlet en kombobox/selectbox om til en meny så hadde jeg blitt veldig glad i om de pasta den her :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå