Sonymann Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg arbeider med en nyhetsside med CuteNews, men har problemer med at nyhetene bare vises en gang pr. side. Siden ser slik ut: http://www.miniavisa.com/julius Det er en hovednyhet, og noen lister med nyheter. I tillegg er det en blå, stripete boks med 2 nyheter. I listen til høyre for hovednyheten, skal de 5 siste nyhetene, uansett kategori, være. Men nå vises bare 3. Jeg antar at det er fordi det ligger under de 4 listene lenger nede på siden i koden. Og som sagt, så vises nyhetene bare en gang, og det er ikke uendelig mange nyheter i den listen jeg bruker til demonstrasjon. Men jeg vil også ha hovednyheten til å bli vist i korrekte av de 4 kategoriserte listene, og i flere nyheter-listen. På forhånd takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Kanskje litt utenfor tema, men det er så mange som spør om cutenews i forumet her, får man ikke raskere svar om man forsøker CuteNews' eget forum? Endret 29. oktober 2004 av fjartan Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Der har jeg spurt, men der forsvant bare innlegget mitt lenger og lenger ned. Lenke til kommentar
jic Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Prøv noe sånt. <?PHP $category = ID1,ID2,ID3; $number = 5; include("path/to/show_news.php"); ?> Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Det er jo den standard includekoden. Men må man bruke en annen kode dersom man ønsker å få samme artikkel opp på siden flere ganger? Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Heii.. Jeg har AKKURAT samme problemmet.. Jeg har også spurt på cutenews forumet, men ikke fått svar. Jeg har AJFORK da Men det skal ikke ha noe og si.. Hva skjer hvis du går inn i en nyhet? (på siden har du da fått det til) Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Der har jeg spurt, men der forsvant bare innlegget mitt lenger og lenger ned. ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå