Gå til innhold

Hvilket lian li kabinett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet jeg skal ha Lian Li og jeg vil på forhånd be meg frabedt om forslag til andre kabinett leverandører. Skal være et miditower  ;) Mitt lille dilemma står mellom disse: PC 6099B - PC 6070B - PC 6277B

Tips 1 - ikke gå for Lian li i svart. Fargen er matt og trist og blir litt fort slitt av og stygg. Gå for alu.

 

Har selv et 6070, som i og for seg er helt ok om du ikke har planer om å sette inn vannkjøling i det. Da blir plassen litt snau! Som kjent er 6070 også støy-isolert, noe som i og for ser er fint. Men dempemattene inni er også ganske varmeisolerende, så du er nødt til å ha god luftgjennomstrømming. Med mindere du vil ha en bakerovn inni der, vil jeg anbefale deg å bruke et power supply med 120mm vifte for å få god utlufting.

 

De to viftene i front bør byttes ut med en 120mm vifte (Mist?), siden de har en fæl ressonans der de står. Bruker også "VGA Silencer" for å blåse luft fra skjermkortet ut av kassa. Støvfilteret uder døra foran har jeg også fjernet for å få bedre airflow.

 

Men nå har jeg en meget stillegående PC, med markedets kuleste dør (den er forholdsvis massiv!)

 

K :w00t:

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...