Haakon(a.k.a. NOViCE) Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hadde jo vært litt kjekt å vite hva du skal bruke kabinettet til da. Hva slags PC skal det bli osv.? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hadde jo vært litt kjekt å vite hva du skal bruke kabinettet til da. Hva slags PC skal det bli osv.? **LINK** Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg har selv PC6099B, og jeg synes støynivået er bra på det.. at det er viftestyring for de to viftene i front er jo også positivt men det er det kanskje på de andre Lian Li'ene? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Jeg vet jeg skal ha Lian Li og jeg vil på forhånd be meg frabedt om forslag til andre kabinett leverandører. Skal være et miditower Mitt lille dilemma står mellom disse: PC 6099B - PC 6070B - PC 6277B Tips 1 - ikke gå for Lian li i svart. Fargen er matt og trist og blir litt fort slitt av og stygg. Gå for alu. Har selv et 6070, som i og for seg er helt ok om du ikke har planer om å sette inn vannkjøling i det. Da blir plassen litt snau! Som kjent er 6070 også støy-isolert, noe som i og for ser er fint. Men dempemattene inni er også ganske varmeisolerende, så du er nødt til å ha god luftgjennomstrømming. Med mindere du vil ha en bakerovn inni der, vil jeg anbefale deg å bruke et power supply med 120mm vifte for å få god utlufting. De to viftene i front bør byttes ut med en 120mm vifte (Mist?), siden de har en fæl ressonans der de står. Bruker også "VGA Silencer" for å blåse luft fra skjermkortet ut av kassa. Støvfilteret uder døra foran har jeg også fjernet for å få bedre airflow. Men nå har jeg en meget stillegående PC, med markedets kuleste dør (den er forholdsvis massiv!) K Endret 2. november 2004 av Krapfoss Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg ville valgt PC 6277B. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Tror jeg da egentlig har bestemt meg. Blir nok PC 6099B med en Coolermaster CPU kjøler, "Jet 4" og med to stykk Akasa drevkjølere til de to SEAGATE BARRACUDA 7200.7 200GB 8MB SATA diskene. Burde bli godkjent temperatur i dette kabinettet selv ved spilling ? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Tror jeg da egentlig har bestemt meg. Blir nok PC 6099B med en Coolermaster CPU kjøler, "Jet 4" og med to stykk Akasa drevkjølere til de to SEAGATE BARRACUDA 7200.7 200GB 8MB SATA diskene. Burde bli godkjent temperatur i dette kabinettet selv ved spilling ? Veldig bra tempraturer da, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå