martbo Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hei, I nyeste utgave av iPod er det en funksjon for lydbøker. Noen som vet hvordan man får lydbøker som ikke er kjøpt på iTunes Music Store til å dukke opp der? På forhånd takk... Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hva slags format er lydbøker i? Lenke til kommentar
torbx Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hva slags format er lydbøker i? lydbøker funker på alle iPoder, gitt at formatet er mp3 eller aac. Lenke til kommentar
macofil Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det er vel katalogiseringen av disse lydbøkene som gjør at de dukker opp der de gjør på iPoden din. Ta en titt på disse lydbøkene som allerede dukker opp der du ønsker at de skal være og se hvordan de er katalogisert. Lykke til! Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Apple skrøt vel av at de endelig hadde mulighet for å skru hastighet på avspillingen opp og ned. Dette er jo ikke akkurat en unik mulighet, menmen, tror det var det de mente med lydbok-støtte. Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Jeg har en lydbok i mp3 format, men den dukker ikke opp som lydbok i den fine mappen. Hvordan skal jeg fikse på det? Noe med ID3 tag'en? Endret 1. november 2004 av eckmann Lenke til kommentar
martbo Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Jeg ahr en lydbok i mp3 format, men den dukker ikke opp som lydbok. Hvordan skal jeg fikse på det? NOe med ID3 tag'en? Det jeg mente ja. Lydbok virker selvfølgelig helt greit å spille av, men hadde av praktiske årsaker vært fint å få de inn i mappa som heter Lydbok på iPoden. Har skiftet genre til audiobook, men hjelper ikke. Noen med tips? Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg ahr en lydbok i mp3 format, men den dukker ikke opp som lydbok. Hvordan skal jeg fikse på det? NOe med ID3 tag'en? Det jeg mente ja. Lydbok virker selvfølgelig helt greit å spille av, men hadde av praktiske årsaker vært fint å få de inn i mappa som heter Lydbok på iPoden. Har skiftet genre til audiobook, men hjelper ikke. Noen med tips? Ganske lenge siden, men i dag fant jeg svaret så om noen fremdeles lurte: 1) Om ikke filene allerede er i AAC-format (.m4a) konverter dem til aac med iTunes. 2) Så laster du ned FileBuddy fra VersionTracker og konverter alle de filene du vil ha som lydbøker om til .m4b. 3) Voilà, de gjenkjennes nå som lydbøker av iPod. (For Windows-brukere: gi nytt navn-> forandre filendelesen fra m4a til m4b) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå