*Magnus* Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hei.. Oppdateg nå først å går at. nåt jeg gikk innpå DC++ så ble jeg kicked fra alle hubbene jeg var på. så sto det at jeg delte for lite.. men jeg deler mere enn nåkk til de jeg er innpå.. så gikk jeg innpå options -> share å der delte den en fil som het msview som var på 60 MB! å som slå i WINDOWS mappa!!! Er det et virus ? Dette skjer vær eneste gang jeg slår av å på DC++.. Min orginale share på 55GB forsvinner å blir erstattet av msview i windows mappa på 60MB! som sagt da.. er det et virus ? å vet dere hvilket det er isaffal ? -Takk Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 http://www.google.com/search?q=msview+dc%2...=utf-8&oe=utf-8 kanskje? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 http://www.google.com/search?q=msview+dc%2...=utf-8&oe=utf-8kanskje? Aww.. takker for svar får prøve å finne en removal tool.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Oi sann.. tok en virus sjekk.. hadde 327 virus på pcen.. å det bare etterdette skjedde Lenke til kommentar
Timur Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Oi sann.. tok en virus sjekk.. hadde 327 virus på pcen.. å det bare etterdette skjedde Kansje sjekke litt oftere Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Oi sann.. tok en virus sjekk.. hadde 327 virus på pcen.. å det bare etterdette skjedde LoL det er 325 virus mer enn jeg har hatt på pc'n noen gang det Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 tro nåkk det blir formatering snart ja.. Pcen slår seg av når den føler for det. å den skifter WinXp themes osv.. uff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå