Steezo Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hei, Jeg vurderer aa kjoepe denne laptopen igjennom en kamerat som skal en snartur til USA link Jeg lurer paa hvor bra grafikkortet som foelge med (nVidia GeForce FX Go5200 with 64MB graphics) er. Er det f.eks. mer enn godt nok til aa spille Rome Total War? Takker for svar Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Første treff på Google når jeg søkte på Go5200: http://www.rojakpot.com/default.aspx?locat...&var1=74&var2=0 En fin liten review.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Eit elendigt kort... kan sikkert klare rome total war men på bad grafikk... kjøp heller eit Radeon 9600 pro elle noko litt bedre... Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Ikke noe bra, gå for et 9880pro, evt. 9600XT du. Det holder til spill. Det du lurte på er ikke bra nok for Rome, de jeg nevnte er. Ihvertfall 9800pro. Men skal du ha det på laptopen må du nok slite litt. Er ikke bare å kjøpe et vanlig kort og sette det inn. Men kan du skaffe et av de jeg nevnte inn i en laptop, gå for de. 9600pro kan funke og men det holder ikke lenge. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Ikke noe bra, gå for et 9880pro, evt. 9600XT du. Det holder til spill. Det du lurte på er ikke bra nok for Rome, de jeg nevnte er. Ihvertfall 9800pro. Men skal du ha det på laptopen må du nok slite litt. Er ikke bare å kjøpe et vanlig kort og sette det inn. Men kan du skaffe et av de jeg nevnte inn i en laptop, gå for de. 9600pro kan funke og men det holder ikke lenge. Du bør gjøre alvorlige forsøk på å faktisk lese en av postene du svarer på. Det ville nok gjøre underverker. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 jeg har et9600xt kort, noe klokka men det klarer uansett rome total war på beste grafikk uten lagg, selv i digre slag! Lenke til kommentar
E.T Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) han kan jo ikke bare "kjøpe" et 9600.... da må han jo ha en laptop MED dette kortet :/ fins forresten 9600xt til laptops? og ja, det kortet holder til total war.... me ikke på pver medium grafikk Endret 30. oktober 2004 av E.T Lenke til kommentar
Mello Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Spørsmålet er vel egentlig "hvor dårlig er dette skjermkortet", for det duger ikke til stort annet enn vanlig desktop arbeid. Kanskje spill i lave oppløsninger. Tror nok du vil slite litt med det skjermkortet i Total war, da det kommer flere tusen enheter samtidig ut på banen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 hvis du skal ha nVidia kort, burde du ikke satse på noen av de under fx5700ultra dette er jo en bærbar maskin så det er ikke like lett å få bra kort i de, men jeg har sett de som har 9700pro et kort som er mye bedre. Lenke til kommentar
Panz3r Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Rome: Total war kan du sikkert spille på minimal grafikk. Det skjermkortet er ikke bra. Syns jeg i hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå