Vo0do0 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) -Mye på byn? -Konsumerer du store mengder alkoholholdig fluid når du skal feste? -Driter du deg alltid ut i fylla? -Har du svidd deg på fenomenet "ølbriller" noen gang? -Noen gang bommet på porselensskåla med vilje? -Er det å dra visaen i minus på en offline sentral en selvfølge? Da er Full Og Ekkl dot Com noe for deg! Del dine fulle historier med oss, eller les de som er der fra før. Selve siden er ikke oppe enda. Men det er et forum å leke seg på. Men siden kommer etter hvert med filmer, bilder, historier og mye mer. Join nå du også! Hmm.... Kanskje jeg skulle avbryte ingeniørutdanningen min og sattset på reklame i stedet. Endret 29. oktober 2004 av Vo0do0 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Reklame av andre forum er vell ikke lov? Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Ikke? Leste retningslinjene, og slik jeg forsto det var det kun for netshopper eller lignende. (De som har noe å selge, eller å tjene på reklame) Dette er en komplett userriøs side. 100% nonprofit. Men om jeg tar feil, beklager jeg så meget. Endret 29. oktober 2004 av Vo0do0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg