aldrimerforum Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 (endret) nope Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Du har begge disse lydkortene og vil at noen skal si hvilket som er best? Hvis du ikke hører det selv så er det vel ikke noe å bry seg om? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Lytt på kortene, med et bedre anlegg, og hør hva som er best. Få gjerne en audiofil venn til å lytte på det, også. (En audiofil en, ikke en CerwinVega-fjortis!) Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 ...og sjekk kompatibilitet og ekstra funksjoner/duppeditter :wink: Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Listen to jalla. Da er det vel samme. Eller er du som meg som gjerne vil ha det optimalt selv om du ikke leger stort merke til slikt selv :smile: Lenke til kommentar
Ash Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Dette er det innebygde lydkortet: http://www.cmedia.com.tw/product/doc8738.htm Det støtter A3D1, EAX1 og 2. Og Directsound (3d). Så det eneste som bør være avgjørende for hvilket lydkort du bruker er rett og slett kvaliteten på lyden. Jeg tør ikke uttale meg om kvaliteten på dette lydkortet da det A7V333 hovedkortet jeg hadde hadde seriøse "issues" med å funke sånn generelt sett. :/ Så jeg rakk ikke spille så mye musikk innimellom blåskjermene. Jeg veit av erfaring at lyden fra et SB Live kort er sånn midt på treet. det river ikke akkurat skinnet av pølsa. Det integrerte lydkortet i nForce brikkesettene knuser SB Live når det gjelder lydkvalitet (ikke at det har noe med denne saken, bare nevner det som et eks). Så du må nok ty til ørene dine, eller evt ørene til noen andre (tør du det??). Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 19:43, the_ruthless skrev: Få gjerne en audiofil venn til å lytte på det, også. Ser ikke helt poenget i å få en audiofil venn til å lytte. Det er jo ikke vennen som skal bruke anlegget. Quote: Hvilket lydkort er best av Soundblaster Live! 1024 og det lydkortet som er med A7v333 kortet.... Hør selv, dersom ikke det integrerte lydkortet er bedre velger du Live! kortet som jeg nesten tør garantere sluker mindre CPU kraft. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 er det ikke slik at asus lydkortet bruker amr-slot? Gå for det du, så sparer du en pci plass til noe annet. amr'n får du ikke brukt til noe annet uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå