siripiri Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Noen som vet om det finnes bootdisk med SATA support, evt om det finnes program som fungere i dos som ser SATA harddisken. Jeg må få tilgang til min SATA harddisk fra dos. På forhånd takk. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Litt offtopic - men hvorfor? Skal du legge inn DOS? Eller har du andre problemer? S-ATA driveren må leses inn, og det er vel ikke sikkert at den er DOS-kompatibel. Lenke til kommentar
siripiri Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Ja, skal lese av data fra SATA hdd i dos. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det er bare og starte windows plata, laste inn drivere om du måtte det. Så kjøre recovery console. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hun (?) får jo ikke DOS uansett på den måten... Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Hun (?) får jo ikke DOS uansett på den måten... Siripiri skrev: Noen som vet om det finnes bootdisk med SATA support, evt om det finnes program som fungere i dos som ser SATA harddisken. Jeg må få tilgang til min SATA harddisk fra dos. På forhånd takk. Han skal altså bare ha tilgang på disken fra dos. Og det går fint fra Recovery console. Der får du opp Dos. (Så fremt han har en XP cd da) Endret 29. oktober 2004 av ExTerminator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå