Master Casemod Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 skal starte på et prosjekt snart...men jeg trenger penger så jeg lurte på om jeg kunne bli sponset av et eller annet feks microplex..ja et eller annet. det er et seriøst prosjekt som jeg skal starte på snart så jeg håper å få svar. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 dette får alle netshoppene spørsmål om hver dag, flere ganger om dagen. De takker pent nei de fleste gangene, men det skader ikke å spørre Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har prøvd det selv Man må ha et sinnsykt godt grunnlag, og mulighet til å bekrefte at det vil gå. Send mailer rundt om kring å se om det går. Du må nok mest sannesynelig også reklamere litt for dem. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 det blir nok vanskelig, men et lite avslag er nok mulig Lenke til kommentar
am3k Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det er da enkelt, send til alle du kommer på. Begrunn søknaden godt, gi detaljert beskrivelse av prosjektet osv. Enten så blir du sponset eller så får du avslag, men du har da forsøkt Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 for en tråd... for et nick du har MAster casemod... rett og slett litt ekkelt og spørre om dette på et forum... uffda Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 for en tråd...for et nick du har MAster casemod... rett og slett litt ekkelt og spørre om dette på et forum... uffda Har du sett bildet ditt? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Send med noen tegninger (ikke paint) og slik, å vis hva du har tenkt å gjøre. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) har for stort hovedkort så prosjektet blir stengt å steng posten å. Endret 31. oktober 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 har for stort hovedkort så prosjektet blir stengt å steng posten å. ???? SÅ du mener *report*? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå