krister461 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hei ja... ...jeg lurer på å innvestere i en receiver, og vurderer da denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120354&cks=PRL . Jeg har idag to B&W 603-høytalere, en gammel stereo NAD-forsterker samt en pioneer DV350-dvd-spiller... jeg liker å kjøre stil, derfor jeg vurderer den pioneeren...jeg hadde tenkt å bruke 3-4k, men jeg bruker gjerne mindre om det er mulig... seinere har jeg tenkt å fylle på med en sub, center og et par bak-høytalere...trolig B&W alt sammen om ingen overbeviser meg om noe annet... vh krister Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Legg til noen hundrelapper og kjøp denne Yamahaen heller.Yamahaen veier 2 kilo mer og trekker mye mer strøm enn Pioneeren.Den er derfor mye mer strømsterk og klarer å drive høyttalerne dine mye bedre.Yamaha vinner også stort sett alle tester de er med i,Pioneer derimot vinner sjelden en test. Endret 29. oktober 2004 av Morten K Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Hmm...ok, takk for tipset. Men, om jeg ikke skal gå for Pioneer, er det andre merker jeg bør se spesielt på? Eller er alle overbevist om at Yamaha'en er best? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hmm...ok, takk for tipset. Men, om jeg ikke skal gå for Pioneer, er det andre merker jeg bør se spesielt på? Eller er alle overbevist om at Yamaha'en er best? Du kan også se på Harman/Kardon,Denon,Onkyo og Nad.Alle disse vil jeg påstå er bedre enn Pioneer.Hvis du har råd,så kan du få kjøpe min Harman/Kardon AVR-330. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå