Erlendz Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg driver og lager ei hjemmeside. Det skal være ei enkel side med så og si kun tekst, logo og bakgrunn. Siden lages i Dreamweaver MX 2004. Logoen og teksten er i boks. Det dukket opp ett problem da jeg skulle velge en bakgrunn. Jeg gikk inn på page properties og under appereance valgte jeg bakgrunnen jeg skulle ha. Den vises fint mens jeg jobber i dreamweaver, men med en gang jeg skal teste siden. Dvs åpne den i opera, eller iexplorer blir bakgrunnen helt borte. Det blir bare hvitt der isteden Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hvis du gir oss litt kode, eller laster opp siden et sted så vi kan se det i action er det lettere å komme med noe svar Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Sikker på at du har riktig path til bildet ditt da? Høres nesten ut som dette er problemet.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg fikk det heldigvis til nå Aner ikke hva som var problemet, men jeg måtte lagre bakgrunnen en gang til. Noe jeg også hadde prøvd tidligere, men det gikk når jeg ga den ett annet navn i tillegg. Merkelige greier... Men uansett takk for raske svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå