T J Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Klipper fra en email jeg nettopp fikk! (Fornebu 29. oktober 2004) Som et kampanjetilbud i november og desember kan Telenors mobilkunder surfe på Internett for en maksimumspris på 5 kroner dagen. Tilbudet gjelder både abonnements- og kontantkortkunder med privatabonnement. "Tilbudet av spennende innhold til mobiltelefonen øker stadig. Samtidig vet vi at mange kunder av forskjellige grunner er forsiktige med å ta de nye tjenestene i bruk. Med dette kampanjetilbudet i november og desember gir vi våre kunder muligheten til å holde seg oppdatert og la seg underholde med mobilen til en garantert pris på 5 kroner dagen. Dette gjelder også hvis du ser tv på mobilen," sier Berit Kjøll, direktør for Privatmarkedet i Telenor. Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Endelig. det er slik det burde være. 150 kroner måneden for ubegrenset bruk av gprs. når kommer netcom etter? Om dette er en pris som holder seg ser jeg ingen grunn til å ha bredbånd hjemme når edge/3g kommer til trondheim. Bruker bare Pc'en hjemme til å sjekke mail/lese nettaviser uansett. Endret 29. oktober 2004 av skjelsba Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Gjelder dette Djuice da? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Gjelder dette Djuice da? Det må det jo gjøre.. Står at det gjelder Telenors mobilkunder og Djuice er Telenor Lenke til kommentar
T J Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg går utifra at fra November 1. er det bare surfe, så blir vi automatisk trukket 5 kroner pr. dag på de dagene vi bruker internet? Det er ennå ikke kommet noen som helst melding til bukerne om hvordan vi skal forholde oss? Og på mandag er det den 1. november. Noen som har lest mer om dette? Jeg er dJuice kontant kunde. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Pressemelding fra telenor: http://presse.telenor.no/PR/200410/966487_1.html Artikkel på itavisen.no: http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1304729 Lenke til kommentar
So|o Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 http://minmobil.telenormobil.no/default.as...=65&article=641 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 er maks 5 kr da, trengerikke å bruke 5 kroner Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 nå har jeg sett mobiltv for godt over 5kr. og klokka er bare kvart over 12:p bare synd tv ikke funker i UMTS nettet Lenke til kommentar
palandw Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 nå har jeg sett mobiltv for godt over 5kr. og klokka er bare kvart over 12:p bare synd tv ikke funker i UMTS nettet er det ikke max 5kr da? må man betale NRK for å se TV i tillegg? Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 nå har jeg sett mobiltv for godt over 5kr. og klokka er bare kvart over 12:p bare synd tv ikke funker i UMTS nettet er det ikke max 5kr da? må man betale NRK for å se TV i tillegg? Max 5 kr ja. NRK tar ingen betaling for streaming over wap nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå