ezcey Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 er ute etter et webhotell med god stabilitet som jeg skal kjøre bla. en nettbutikk på. For å si det kort, så er det jeg er ute etter noe "billig og bra" B-one er utelukket, da de ikke engang tillater at man har to domener som peker til samme sider. web10 hadde kanskje vært noe, da de tillater flere domener på samme hotell (vil ha et domene til hvoedsiden, og et til nettbutikken) - men de har vist seg å være utstabile. Jeg er ute etter noe med en max månedspris på 40kr som jeg kan kjøre dette på.. Noen forslag? Helst norsketablerte selskap. Lenke til kommentar
Radar911 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Du kan jo for eksempel sjekke ut eNom. Har brukt de i over et år nå, og de er svart raske og stabile. Vet at de er amerikanske, så om du skal ha *.no så utegår nok det, selv om de støtter en stor mengde med domener. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Om du hadde giddi å søke i 5 sekunder, hadde du funnet denne tråden. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg kan sterkt anbefale servetheworld.net. Raske svar, rask server (ligger i Norge), gode priser. Send de en mail å spørr om du kan få det billigere. Jeg sendte en mail og fikk 1 GB plass og 5 GB trafikk + et gratis .org-domene til kr 39/mnd. Du har også ubegrenset med e-poster, subdomener, o.s.v. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Om du hadde giddi å søke i 5 sekunder, hadde du funnet denne tråden. .. og derfor stenger jeg denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg