Gå til innhold

Snart utløpt kontantkort på lett huskelig nummer

Anbefalte innlegg

Hei,

Hva skal jeg gjøre?

Jeg har ett SIM-kort med kontantkort som jeg ikke bruker fordi jeg har abb. gjennom jobben. Nummeret er XXX 21 000 og er veldig aktuelt å ha til en senere anledning, kanskje til og med selge det.

Kontantkortet utløper i desember/januar (varer ett år uten påfylling?) og jeg er ikke interessert å binde det videre til NetCom. Er det noen operatører som tilbyr abb. uten bindingstid og månedsavgift.

Alle tips mottas og beklager hvis feil forum.

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir det ikke billigere å fylle på minste mulige sum enn å starte nytt abonnement bare for å holde på nummeret? De fleste operatører tar 199,- i etableringsgebyr + 100,- for å beholde gammelt nummer.

Jeg veit ikke hvor lite det går an å fylle for av gangen, men jeg tipper du kan velge sum fritt med NetRefill. Logg inn på mother og sjekk hva det koster deg å fylle på litt der. Det er mitt tips.

Lenke til kommentar
Det billigste abo. hos Tele2 koster 8 kroner måneden. Liten pris å betale for å beholde et bra nummer.

Bortsett fra de nevnte 300,- det koster å opprette abonnementet. Som sagt vile jeg sjekka om ikke det går an å fylle mindre enn 150,- med NetRefill. For alt jeg veit kan det hende du kan fylle en tier per år.

Lenke til kommentar

Fyll på for 150 du og ring ein liten samtale med det for å vere sikker. Da skal abb. vere opent eit år til.

Meiner det er 18 mnd med telenor før det blir oppsagt. Er ikkje sikker på Netcom.

Edit: Beklager at eg ikkje leser posten din skikkelig.

Men du Kan jo evt. Prøve å overføre abb. til Telenor her

Finner ikkje prisen for dette.

Endret av Ulvestad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...