karstenjulius Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hei, Hva skal jeg gjøre? Jeg har ett SIM-kort med kontantkort som jeg ikke bruker fordi jeg har abb. gjennom jobben. Nummeret er XXX 21 000 og er veldig aktuelt å ha til en senere anledning, kanskje til og med selge det. Kontantkortet utløper i desember/januar (varer ett år uten påfylling?) og jeg er ikke interessert å binde det videre til NetCom. Er det noen operatører som tilbyr abb. uten bindingstid og månedsavgift. Alle tips mottas og beklager hvis feil forum. Lenke til kommentar
becken Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Blir det ikke billigere å fylle på minste mulige sum enn å starte nytt abonnement bare for å holde på nummeret? De fleste operatører tar 199,- i etableringsgebyr + 100,- for å beholde gammelt nummer. Jeg veit ikke hvor lite det går an å fylle for av gangen, men jeg tipper du kan velge sum fritt med NetRefill. Logg inn på mother og sjekk hva det koster deg å fylle på litt der. Det er mitt tips. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Du kan jo sjekke hvor mye du får for det på www.gullnummer.no Er ikke sjeldent de selger til 10-15.000,- Nummeret du har tror jeg du kan få en grei slant for. Endret 29. oktober 2004 av jh_ Lenke til kommentar
karstenjulius Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Du kan jo sjekke hvor mye du får for det på www.gullnummer.noEr ikke sjeldent de selger til 10-15.000,- Nummeret du har tror jeg du kan få en grei slant for. Gullnummer har lagt ned driften dessverre Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Du kan jo sjekke hvor mye du får for det på www.gullnummer.noEr ikke sjeldent de selger til 10-15.000,- Nummeret du har tror jeg du kan få en grei slant for. Gullnummer har lagt ned driften dessverre Ser det nå Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Fyll på med 150,- da..det er jo den enkleste løsningen! Å de stedene det ikke er månedsavgift har gjerne fotnoter om mimimumssaldo og passive brukere. Lenke til kommentar
karstenjulius Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg får gjerne bare gjøre det. Ta kontakt hvis noen ønsker å kjøpe det for billig penge Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det billigste abo. hos Tele2 koster 8 kroner måneden. Liten pris å betale for å beholde et bra nummer. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Chess Easy koster 0kr,men har 199kr i etableringsgebyr og hvis du kontakter kundeservice på telefon så koster det deg 5kr og du må e-postfaktura Lenke til kommentar
becken Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det billigste abo. hos Tele2 koster 8 kroner måneden. Liten pris å betale for å beholde et bra nummer. Bortsett fra de nevnte 300,- det koster å opprette abonnementet. Som sagt vile jeg sjekka om ikke det går an å fylle mindre enn 150,- med NetRefill. For alt jeg veit kan det hende du kan fylle en tier per år. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 For netcoms del må det vel fylles minimum 150,- pr år for at det skal vere aktivt. påfylling av mindre blir vel ikkje "registert" som aktivit mvh JanEirik Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Fyll på for 150 du og ring ein liten samtale med det for å vere sikker. Da skal abb. vere opent eit år til. Meiner det er 18 mnd med telenor før det blir oppsagt. Er ikkje sikker på Netcom. Edit: Beklager at eg ikkje leser posten din skikkelig. Men du Kan jo evt. Prøve å overføre abb. til Telenor her Finner ikkje prisen for dette. Endret 30. oktober 2004 av Ulvestad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå