Gå til innhold

Overføre spill til k700i

Tohmy

Anbefalte innlegg

Jeg har en k700i som jeg kobler til min mac og pc via Bluetooth. Men problemet er at jeg ikke får opp spill mappa på telefonen slik at jeg kan kun legge filer i bilder, annet, layout osv. inne på telefonen får jeg heller ikke flyttet filene fra feks annet mappa til spill mappa. tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en k700i som jeg kobler til min mac og pc via Bluetooth. Men problemet er at jeg ikke får opp spill mappa på telefonen slik at jeg kan kun legge filer i bilder, annet, layout osv. inne på telefonen får jeg heller ikke flyttet filene fra feks annet mappa til spill mappa. tips?

Er ikke sikker på hvordan Bluetooth funker på Mac, men kan du ikke sende filer til mobilen uten å browse tlf.? Da vil det stå fil mottatt på K700i og da vil den legge den i riktig mappe selv. Dvs på Java programmer tror jeg den spør om jeg vil lagre den i Spill eller Programmer. Prøv det.

Lenke til kommentar

Det fungerte fint å bare legge den i hovedmappa via både Mac og Pc. Får ikke startet fila (Ugyldig program), men overføringen gikk bra iallefall. Har lastet ned fra www.k-700.com så det er rart den er ugyldig :-/ Finns det andre plasser å laste ned spill og slikt for k700i?

Har installert Float Mobile Agent, men den ser ikke telefonen min tydeligvis. Må man skrive inn adressen til telefonen under bluetooth instillingene i programmet?

Takk for all hjelp og en god helg til dere alle :-D

:thumbup:

Lenke til kommentar

Så det kan være noe med selve overføringen som ødelegger filene?

I min bluetooth config så står det Bluetooth serial port : COM port - COM0 under Local services og Client aplications. når jeg går inn på valgene for serial port her så får jeg ikke valgt COM porter.

Inne i floAt`s MA så kan man bare velge COM1 porten. Kan dette være feilen? Jeg får ikke snakket med telefonen via COM porten, men jeg får sendt filer til den...

Endret av Tohmy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...