PapaDon Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 hvis folk fortsatt er interisert cnet.com review Lenke til kommentar
lodott Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Ja, det ser ut som en "ipod basher" hvis man sier at dette er noe en Ipod har bæsja ut. Den var ekstremt klumpete, uergonomisk, dårlig designet og softwaren på skjermen så helt elendig ut. For all del, den er liten og værsågod og kjøp den, men uansett. Ja dette var virkelig gode argumenter. Jeg fikk denne spilleren i går. For det første synes jeg designet er meget pent, men det er jo en subjektiv mening. Når du sier at den er klumpete, uergonomisk og at softwaren "så" helt elendig lurer jeg på hva du tenker med. Har du prøvd den? Var den uergonomisk? Nei. Den er veldig lettbetjent og det bare ved hjelp av 2 knapper og en joystick. Menyene er enkle å forstå og betjene. Softwaren synes jeg også er svært god. Man kan opprette og slette mapper som man vil, spille av filer etter artist, album, tittel, sjanger, årstall osv (Dette forutsetter at ID-tagene på filene dine er oppdatert.) I tillegg kan enkelt lage spillelister bare ved å bruke spilleren. Overføring skjer driverløst, og spilleren dukker opp som en egen harddisk. Equalizeren er også svært enkel å stille inn. Den har i tillegg endel forhåndsdefinerte moduser. Dessuten, det som overrasket meg mest da jeg fikk den var hvor liten den var. Du sier den ser klumpete ut? Den er bittelitt tykkere en ipod mini, men en god del kortere. Etter min mening virker du akkurat som en av disse fanatiske Ipod tilhengerene som egentlig ikke har en dritt å fare med. Selv når jeg prøver å være objektiv finner jeg svært få punkter der Ipod kommer bedre ut. Nå gjenstår det bare å teste ut batteritiden (som jeg kan si med 99% sikkerhet at er bedre enn på en Ipod) på jobb i dag Endret 22. desember 2004 av lodott Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Må bare legge litt elsk på Mamoz. Jeg bestilte en gmini 120SP fra dem denne sommeren. Den begynte å klikke helt mentalt for et par uker siden, nå får jeg xs200 i erstatning Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det er og et poeng. Som noen nevner her er iPod dyr (ca den samme prisen som XS200 men), men Apple lager kvalitet. Noe som de viser med de fleste produktene sine. Etter å ha lest litt om diverse Archoser, må jeg si at det er en del som klager over upålitelige og uferdiggjorte produkter. Det er jo bare å se på posten over min. Ut i fra dette ville jeg godt for en iPod, de er jo ganske like på andre punkter egentlig. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ut i fra dette ville jeg godt for en iPod, de er jo ganske like på andre punkter egentlig. Nå vet ikke jeg hvorvidt folk har problemer med archosene, men man får jo mer for pengene når man kjøper en Archos (mindre størrelse, mer lagringsplass), I tillegg så er det jo mulig å oppdatere firmwaren på disse produktene. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 I tillegg så er det jo mulig å oppdatere firmwaren på disse produktene. Og det er det ikke på de aller fleste mp3-spillere? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ut i fra dette ville jeg godt for en iPod, de er jo ganske like på andre punkter egentlig. Nå vet ikke jeg hvorvidt folk har problemer med archosene, men man får jo mer for pengene når man kjøper en Archos (mindre størrelse, mer lagringsplass), I tillegg så er det jo mulig å oppdatere firmwaren på disse produktene. Sjekk prisguiden du. Er ikke store forskjellen. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Sjekk prisguiden du. Er ikke store forskjellen. Joda, men sammenligner man f.eks med en ipod mini så får man 20Gb på Xs200 sammelignet med ipod minis usle 4Gb. Synes det er mer riktig å sammenligne disse to enn å sammenligne Xs200 med vanlig Ipod (som er direkte ubeghagelig å gå med i bukselommen) . Når det gjelder prisen så bør man jo ta med det faktum at XS200 akkurat er komt i salg. Vil tro den blir en god del billigere etterhvert (i allefall når den har vært like lenge i salg som Ipod ). I tillegg så er det jo mulig å oppdatere firmwaren på disse produktene. Og det er det ikke på de aller fleste mp3-spillere? Exactly my point. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 _Julenissen_: Archos er også kjent som de som lager de beste MP3-spillerne på markedet, lydmessig. Og jeg må si at jeg tror apple leder godt med feil på sine produkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå