Gå til innhold

Gmini XS200 ipod basher!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva mener du da? den er stilig, det er jeg helt enig i, men midt på treet batteritid, lav lyd, elendige innstillingsmuligheter på EQ? Men er enig i at den har et design til å dø for og en heldel vanittig stilig (men noe unyttig :) ) tillegsutstyr. Men best, nei det er den ikke (syns nå jeg da :) )

Lenke til kommentar

Gleder meg til å se tester etc jeg også. Det eneste som bekymrer meg er batteri-tiden. Det må jo være det viktigste ved siden av størrelsen. Den skal bare ligge i lomma mi uansett. Og skjermen er vel en to tommer på lik linje med iPod'en?

Dessuten er iPod passé. Når hvite rans-magneter begynner å bli standard ørepryd på de cafe latté-drikkende moteslavene man gjerne ser vakende oppover bygdøy allé e.l. er det på tide å si "nei takk". La dem beholde produkter satt på pidestaller av dyktige markedsførerer og syke lamper designet av mennesker som tydelig har sniffet for mye lim som små. Personlig har jeg fokus på andre ting.

Imponerende å tenke på at Apple har kommet unna med å lansere en kjempesukssess, selv om batteriet på modellene er totalt fubar, og i tillegg krever de penger av kundene for å fikse det. Skal jeg nevne mote og (ufortjent) oppmerksomhet igjen?

Det finnes alt for mange Mac/Apple entusiaster (fanatikere!) som fortrenger de negative sidene ved iPod'en. Jeg skulle ønske jeg aldri hadde hørt på dem når jeg kjøpte min. Slutt å forgud iPod'en fordi den er knall hvit (gjenkjennelig) og har et image av suksess (åhhh så fin da)! Dragon, fortsett med det flotte mantraet ditt. Det går nok troll i ord til slutt skal du se. :)

Lenke til kommentar
Gleder meg til å se tester etc jeg også. Det eneste som bekymrer meg er batteri-tiden. Det må jo være det viktigste ved siden av størrelsen. Den skal bare ligge i lomma mi uansett. Og skjermen er vel en to tommer på lik linje med iPod'en?

Dessuten er iPod passé. Når hvite rans-magneter begynner å bli standard ørepryd på de cafe latté-drikkende moteslavene man gjerne ser vakende oppover bygdøy allé e.l. er det på tide å si "nei takk". La dem beholde produkter satt på pidestaller av dyktige markedsførerer og syke lamper designet av mennesker som tydelig har sniffet for mye lim som små. Personlig har jeg fokus på andre ting.

Imponerende å tenke på at Apple har kommet unna med å lansere en kjempesukssess, selv om batteriet på modellene er totalt fubar, og i tillegg krever de penger av kundene for å fikse det. Skal jeg nevne mote og (ufortjent) oppmerksomhet igjen?

Det finnes alt for mange Mac/Apple entusiaster (fanatikere!) som fortrenger de negative sidene ved iPod'en. Jeg skulle ønske jeg aldri hadde hørt på dem når jeg kjøpte min. Slutt å forgud iPod'en fordi den er knall hvit (gjenkjennelig) og har et image av suksess (åhhh så fin da)! Dragon, fortsett med det flotte mantraet ditt. Det går nok troll i ord til slutt skal du se. :)

hehe :!: meget enig [email protected], men det er jo tatt i betraktning en helt ok spiller (ipoden altså) men best er den uansett ikke. håper foresten at folk poster linker med reviews så fort de kommer, for hvis det ikke er noen skjulte feil eller mangelr med spilleren er det meget mulig at lommeboken henger litt løst og faller på en xs200 :yes:

Lenke til kommentar
Dessuten er iPod passé.

Er det ikke en relativt kraftig motsigelse å bry seg om at Ipoden er "passè" i et innlegg hvor du hudfletter Ipoden som et moteikon?

Fatter ikke at folk gidder å bry seg med hva andre har i lomma. Spesielt ikke når dingsten de har kjøpt blir skamrost i tester over hele verden - og ikke bare på grunn av designet.

Jeg gjetter på at en del av de som kjøper Ipod, Iriver eller hva det nå måtte være, er eldre enn 14 år gamle. Altså har de for lengst sluttet å regne noe for "passé" bare fordi det er vanlig.

Keyzer

Lenke til kommentar
Fatter ikke at folk gidder å bry seg med hva andre har i lomma. Spesielt ikke når dingsten de har kjøpt blir skamrost i tester over hele verden - og ikke bare på grunn av designet.

Hvis man ikke bryr seg om hva man har i lomma, er nok ikke iPod best, i forhold til blant annet lyd som kanksje er det aller viktigste på en spiller (ipod har lav lyd og meget vanskelig å stille inn egen EQ)

Lenke til kommentar
Hvis man ikke bryr seg om hva man har i lomma, er nok ikke iPod best, i forhold til blant annet lyd som kanksje er det aller viktigste på en spiller (ipod har lav lyd og meget vanskelig å stille inn egen EQ)

Akkurat det skal jeg ikke uttale meg om. Jeg har tross alt brukt en Ipod i sånn ca. 5 minutter. En Ipod Mini.

Syntes dog den låt meget godt (selv med originale ørepropper), og faktisk bedre enn min Iriver IGP-100 (som har nøyaktig samme lyd som den harddiskbaserte dere anbefaler her), til tross for at jeg hadde bedre høretelefoner.

Men 5 minutter er ikke nok til å uttale meg.

Sjekker du dog diverse Ipod-tester, i inn og utland, vil du se at det hører til sjeldenhetene at lyden får dårligere enn 8-9/10. Flere gir den også toppkarakter.

Lyd er uansett subjektivt, så å si at "Iriver har bedre lyd enn Ipod", blir som å si at "rød er finere enn blå".

Jeg tror enkelte har fått samme greia mot Apple som mange har mot Microsoft. Det har blitt veldig populært å henge dem og deres banale brukere.

Keyzer

Endret av Keyzer28
Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvor jeg har anbefalt iriver, men uansett. iPod er en meget respektabel spiller, men jeg vil ikke gå så langt som å si at den er best. Jeg hadde selvfølgelig ikke sagt nei til en iPod, men ville heller valgt en annen. Men det er ingen tvil det er en meget bra, men dog ikke best (syns nå jeg da)

Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvor jeg har anbefalt iriver, men uansett. iPod er en meget respektabel spiller, men jeg vil ikke gå så langt som å si at den er best. Jeg hadde selvfølgelig ikke sagt nei til en iPod, men ville heller valgt en annen. Men det er ingen tvil det er en meget bra, men dog ikke best (syns nå jeg da)

Lenke til kommentar

Lenke til kommentar

Lenke til kommentar

Lenke til kommentar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...