anders888 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hei! Jeg skal lage et program og et flygeblad til en revy. Programmet skal være på ca. 16 a5-sider, Jeg skal lage designet og sette inn stoffe jeg får. Jeg vet ikke hva jeg skal ta for det, så jeg lurer på om dere kan hjelpe meg med å finne en pris? Lenke til kommentar
enl Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 For det første, hva i all verden har dette med hardware å gjøre? Dette er et forum laget for hardwarerelaterte spørsmål.....hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt kontakt med et reklamebyrå eller noe lignende for å se hva profosjonelle tar for det. Deretter halverer du prisen Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Tror dette er feilpostet Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 eeh.. dette er jo et forum for "Fotoskrivere, utskrifter, papirkopier" ikke "hardware" egentlig.. Når jeg driver med design\AVredigering tar jeg timepris når jeg redigerer igjalfall (og andre priser, kopiering osv..) Uansett. timepris kommer jo ann på din alder.. (Du må også huske og skatte for pengende hvis du tjener mer enn ca 25. tusen i året +hvis du skal drive "lovlig":-)) Lykke til..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå