Howard Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 GeForce 6600 GT AGP om få uker? NVIDIAs mellomklassekort kan om kort tid bli tilgjengelig med AGP-grensesnitt. Foreløpig finnes kortene kun i PCIe-utgaver. Les artikkelen her Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 noen mods tilgjengelige? vil ha den @12pipes Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 noen mods tilgjengelige? vil ha den @12pipes det tror jeg neppe Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 JA!!!! Syntes dog slutten av november er for lenge til. Burde vel ikke være noe problem å kjøre ut 6600 som AGP allerede nå? Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Forsto jeg dette rett, at AGP-varianten vil ha en "bro" inkludert, som gjør at kortet også kan benyttes på PCIe-hovedkort? Det virker jo perfekt, så slipper jeg å oppgradere hele systemet til PCIe med en gang... I såfall, er det noen som vet om denne ordningen medfører ulemper? Endret 29. oktober 2004 av bureaucrator Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Forsto jeg dette rett, at AGP-varianten vil ha en "bro" inkludert, som gjør at kortet også kan benyttes på PCIe-hovedkort? Nei. nVidia vil bruke en PCIe-> AGP bro på GF6600 som gjør at dem kan bruke samme chipen til både PCIe og AGP utgavene. http://vgacentral.4ce.hu/modules.php?name=...article&sid=308 Den andre chipen du ser der er HSI bruen. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ok, jeg forstår. Det var synd. Lenke til kommentar
VB Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Er dette kortet et godt kjøp? Hvordan yter det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå