toget Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Eneste jeg har gjort er å skifte kabinett med bedre PSU. Lyden har forsvunnet, og jeg aner ingen ting. Ja, jeg har satt kablene riktig. Noen ideer? Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Litt mer opplysninger hadde vært fint... Jeg antar at det er lyden fra pc-ens lydutgang det er snakk om, ikke at du har blitt døv.. Hva slags lydutgang er det du bruker? Hvis du bruker utganger fra kabinettet, som er koblet til hovedkortet eller et lydkort; sjekk at alle lednigene sitter riktig sted. Hvis du bruker en lydutgang fra et eget lydkort, kan det være lurt å reinstallere driverne (med mindre du er 100% sikker på at det står i samme pci-spor som før kabinettbyttet). Hvis du bruker en integrert lydbrikke på hovedkortet ville jeg sjekket at ingen jumpere har slått den av. Evt. sjekk om den er slått av i cmos (bios). Lykke til! Et liv uten lyd er ikke mye stas.. Lenke til kommentar
toget Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Sorry, bruker utgangen på ASUS HK, og den står på ENABLE i bios. Skal sjekke ledningene når jeg kommer hjem idag, kan jo være at det er en filleting. Det er bare så j..... irriterende når det ikke er innlysende hva det er... Lenke til kommentar
toget Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Skifta tilbake fra ASPIRE sonic til AOPEN H600B og da kom lyden tilbake, snedig.... Tror jeg sender tilbake ASPIRE, det må være noe feil med det. Kan du være nødt til å formatere når du skifter kab? Virker rart... Lenke til kommentar
Diggdigg Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Høres ut som samme problem som jeg har med mitt Asus A7n8x dlx + Aopen H600B kabb: Hvis jeg kobler fra frontuttaket for lyd i kabbisen forsvinner også lyden i signalutgangen på hovedkortet???? Står ingenting i manualen til hk om at det ekstra panelet skal kunne påvirke lydutgangen. Lenke til kommentar
toget Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Sannelig så ble det løst med ditt nye innlegg Diggdigg.... Endret 2. november 2004 av toget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå