-klikkert- Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg er ny her på forumet og jeg lurte på om jeg kunne stole på webshopen http://no.nomatica.com/? Jeg skal kjøpe meg en MP3 spilleren iRiver iHP-120, og den koster 2300 kr der, alle de andre nettbutikkene selger den for rundt 3500 kr. Dette utgjør jo en forskjell på 1200 kr, noe som er veldig mye egentlig! Så jeg lurte på om noen av dere har kjøpt noe der før og har erfaringer med det o.s.v? Lenke til kommentar
Variable Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 prisene på siden er uten moms sikkert det som er grunnen til at du fikk den så billig Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Heisann Ifølge salgsbetingelsene så sendes pakkene fra Frankrike, så du må betale 24% mva når pakken ankommer norge. .t Lenke til kommentar
-klikkert- Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Ok, takk for den! Da vet jeg at det ikke blir så billig alikevel! Men alikevel blir den netsen 700 kr billigere enn de norske nettbutikkene (Merka også at jeg hadde laget tråden i feil forum, går det ann å flytte den??) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå