asad Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Er det en grei pris for denne telefonen?Og hvordan er batterikapasiteten på denne? Takker for respons. Lenke til kommentar
asad Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 haster lit....hehe Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 bra skjerm, den har 3g, kamera/video, mp3, radio og de fleste funksjonene men den er stor og stygg! sikkert en grei pris for den, skulle ha trodd den kostet mere. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Er vell en grei pris, bateritiden tror jeg ikke så mamnge vet om pga. at den nætopp er kommet/kommer til norge.. syns den er ganske fin jeg.. men stor det er den Lenke til kommentar
asad Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 hmm...lurer litt nå. Har en nokia 3510i , hvordan er den i størrelsen, i forgold? Egentlig er det batteritiden jeg tenker mest på nå, mener å ha lest at den er dårlig... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 haster lit....hehe Du burde vite at bump etter kun 1 time strider med reglene, prøv å ungå slikt, de som vil; vil se inlegget uansett...! Av den grunn ville jeg i grunn i svare i denne posten men gjør det alikevel; - Først kan jeg snakke om størrelsen: Den er ganske stor (rundt 98.5 x 54.5 x 29 mm i lukket tilstand; til sammenlignet er Nokia 3510i 118 x 50 x 17 mm) Her sammenlignet med Sony Ericsson P800: Ikke noen liten telefon altså. Ellers har den det meste av funksjoner egentlig, utenom symbian og er en helt grei telefon. Uansett ville jeg ikke ha kjøpt denne pga. størrelsen og siden jeg selv ikke har noen fantastisk brukeropplevelse av denne telefonen. Selv føler jeg at det finnes bedre kjøp på markedet; også billigere. Men til syvende og sist handler det om behov, og hva du trener... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Bumping etter en time = stengt tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg