Lord Hell Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Er det mulig ? jeg har dette kabinettet som er laget for vannkjøling og jeg trenger da ett helt sett (hvis noen hadde vært så snill å skrive alt jeg trenger ) Jeg har blitt anbefalt Blackice Extreme som passer perfekt i toppen (Radiator) og hva mer trenger jeg ? burde jeg bestille en kitt kanskje ? edit : mest mulig lydløst er tingen pc specs : kraftig nok til det sterkeste på markedet, og Skjermkort asus ax800xt og chipset Noen som vet om denne demper hardisk lyd i tilegg ? Endret 29. oktober 2004 av Lord Hell Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Hva syns dere om dette settet ? er det like stille som microplex sier ? Mist til Socket A Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Skal vere greit det der. Men det er ikkje nok til å kjøle det verste på markedet. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 ok, men er det sterkt nok til å kjøle Xp3200+ og Nforce2 chipsett + X800xt ? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 billigere å komponere selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå