Keyzer28 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har en del MP3-filer. Rundt 13 gb. Alt er komprimert i 128 - 320. Jeg ser at mange skamroser AAC-formaet, og lurer derfor på om jeg - når jeg legger filene inn i Itunes - vil ha nytte av å bruke Itunesfunksjonen som gjør om filene til AAC. Noen som har noen erfaring med denne måten å gjøre om MP3-filer til AAC? Har det noe for seg? Keyzer Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg hører ingen forskjell mellom AAC og mp3.. Om du ikke er en lydekspert tror jeg ikke du hører store forkjellen.. Om du skal konventere mp3 til aac, kan du bruke dBpowerAMP (www.dbpoweramp.com).. Lenke til kommentar
jornh71 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det er vel aldri noen god idé å konvertere fra et komprimert format til et annet komprimert format. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det er vel aldri noen god idé å konvertere fra et komprimert format til et annet komprimert format. Absolutt ikke. Anbefaler ingen å gjøre det. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Det er vel aldri noen god idé å konvertere fra et komprimert format til et annet komprimert format. Det har du sikkert rett i, og det var egentlig det jeg lurte på. Jeg sammenlignet 2 låter istad. Moondance av Van Morrison i AAC og og MP3. Begge i 160-kvalitet. Hørte ikke noen forskjell. Keyzer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå