toreide Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har bestilt meg ADSL gjennom Telenor, men har ikke valgt å kjøpe deres Thompson 510i. De har en liste med godkjente produkter som kan erstatte denne. Problemet er at den er relativt begrenset utvalg. Jeg ønsker en boks som er både modem, router og trådløs router. Har lest om en som heter DrayTrek Vigor 2600G som er bra, men ikke står på listen. Er dette et problem? I så fall er jeg bedre tjent med Thompson 510i og en trådløs router i tillegg? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har lest at de som velger denne bruker å være fornøyd. Alternative leverandører finner du her. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg ønsker en boks som er både modem, router og trådløs router. Har lest om en som heter DrayTrek Vigor 2600G som er bra, men ikke står på listen. Nei, det er ikke noe problem. 2600 er et utmerket produkt, sjekk at den har nyeste firmware hvis du kjøper den. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har lest at de som velger denne bruker å være fornøyd. Alternative leverandører finner du her. Dette er en simplere router, 2600 har en mye mer avansert VPN-løsning osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå