jivac Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Trenger en PDA til bilnavigasjon. Vil gjerne få litt tips ang PDA (Palm vs. Win.basert?) Navigasjonssoftware...får du og software som viser høydeforskjellen på kartet? Hvilke modeller er å anbefale? I utganspunktet har jeg tenkt på en Win.basert PDA, VGA skjerm..(er det stort utvalg der??) med bluetooth,Ir, reltaivt stor skjerm. Tja det er dee jeg kommer på i øyeblikket, kom gjerne med innspill Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 TomTom 3.0 til Pocket PC er min personlige favoritt. Her er en test som kanskje kan hjelpe: http://www.mysmartphone.no/Reviews-index-r...ent-id-10.phtml Lenke til kommentar
jivac Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Nja..ok. Men ble i grunn ikke så mye klokere når det gjelder PDA. Antar at jeg iallefall vil gå for TomTom Navigasjon, er det kompatibelt med både Palm og Win.basert? Noen som har erfaring ifra PDA'er og har noen en pekepinn og anbefalinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå