Gå til innhold

eax og a3d til cs.


Anbefalte innlegg

jeg har begynnt å spille mye cs. det er et dritt bra spill men lyden er så sinsykt dåelig(og grafikken nå som jeg tenker over det). jeg lurer på hva EAX og A3D innstilingene i cs gjør med lyden (posetivt/negativt). skal jeg ha på disse applikasonene i det hele tatt.

 

mine specs står i signaturen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja takk begge deler :grin: Bare skru på Eax og A3D lyden blir 200% bedre og du blir 100% bedre spiller ! det var sånn med meg i alle fall.

 

Grafikken kan du jo bare ta på 4AA og Antostopic Filtering :grin: Så blir det nok bedre. Men av en 4 år gammel grafikkengine skal du ikke forvente deg så mye av :/

Lenke til kommentar

Herrejemini da. CS er sugen grafikk, men ikke SÅ suger grafikk som Quake 1. Det er nok basert på en svært tweaka Quake 2-motor. Og det viser seg at det ikke lar seg porte så enkelt til Q3-motoren uten å ødelegge all 'feeling' (Urban Terror, Nevy Seals osv). Enig med han som foreslo 4xFSAA. Om du har en GF3 da, seff :grin:

Lenke til kommentar

Ikke aktiver A3D OG EAX. Aktiver en av delene. SB Live støtter EAX, derfor bør (skal) du aktivere EAX.

Hvis dere går inn på skjerminstillingene (der hvor du velger skjermoppløsning), trykk på avansert (advanced). Velg den fliken som heter det samme som grafikkortet ditt og trykk igjen på flere egenskaper (umm husker ikke i farta hva den heter på engelsk).

Du kan justere antialiasing på den først siden du får opp.

Kantutjevning (antialiasing) gjør akkurat det navnet indikerer, det jevner ut de hakkete kantene som du ser i grafikken. Ihvertfall til en viss grad. MEN grafikkortet ditt må jobbe atskillig mer med det aktivert. Så du må neste prøve deg fram hvilken instilling som funker best. Hvis du ser på den siden så kan du velge fra ingen (på toppen) til 4x på bunn. Desto lenger ned på listen du velger desto bedre bilde vil du få og desto tregere vil grafikkortet ditt jobbe. (Kort forklart på forhåpentligvis forståelig norsk).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...