mgullak Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 jeg har begynnt å spille mye cs. det er et dritt bra spill men lyden er så sinsykt dåelig(og grafikken nå som jeg tenker over det). jeg lurer på hva EAX og A3D innstilingene i cs gjør med lyden (posetivt/negativt). skal jeg ha på disse applikasonene i det hele tatt. mine specs står i signaturen Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Ja takk begge deler Bare skru på Eax og A3D lyden blir 200% bedre og du blir 100% bedre spiller ! det var sånn med meg i alle fall. Grafikken kan du jo bare ta på 4AA og Antostopic Filtering Så blir det nok bedre. Men av en 4 år gammel grafikkengine skal du ikke forvente deg så mye av :/ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 hva er galt med lyden, da? posisjoneringen overgår det meste (hvis du har 4+ høyttalere, da), og hvis du ikke liker lydene, er det bare til å hente ned en soundpack eller noe.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 (endret) npe Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 18:36, HoVeSkOt skrev:enda eldre.. Half-Life (CS) motoren er basert på Quake 1 motoren... Seriøst? De må ha tweaka litt, da... Men men... Lyden i spillet (HalfLife) er sinnsykt bra, egentlig. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Herrejemini da. CS er sugen grafikk, men ikke SÅ suger grafikk som Quake 1. Det er nok basert på en svært tweaka Quake 2-motor. Og det viser seg at det ikke lar seg porte så enkelt til Q3-motoren uten å ødelegge all 'feeling' (Urban Terror, Nevy Seals osv). Enig med han som foreslo 4xFSAA. Om du har en GF3 da, seff Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Har et GeForce3. Men har aldri prøvd AntiAliasing... Fortell mer om det. Selv om det er lett off-topic. Lenke til kommentar
mgullak Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 jeg har oxo geforce 3(ti500). men har heler ikke prøvd antialias greiene, plz er desperat etter bedere grafikk si åss jeg aktiverer det. hilsen uviten Lenke til kommentar
Ash Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Ikke aktiver A3D OG EAX. Aktiver en av delene. SB Live støtter EAX, derfor bør (skal) du aktivere EAX. Hvis dere går inn på skjerminstillingene (der hvor du velger skjermoppløsning), trykk på avansert (advanced). Velg den fliken som heter det samme som grafikkortet ditt og trykk igjen på flere egenskaper (umm husker ikke i farta hva den heter på engelsk). Du kan justere antialiasing på den først siden du får opp. Kantutjevning (antialiasing) gjør akkurat det navnet indikerer, det jevner ut de hakkete kantene som du ser i grafikken. Ihvertfall til en viss grad. MEN grafikkortet ditt må jobbe atskillig mer med det aktivert. Så du må neste prøve deg fram hvilken instilling som funker best. Hvis du ser på den siden så kan du velge fra ingen (på toppen) til 4x på bunn. Desto lenger ned på listen du velger desto bedre bilde vil du få og desto tregere vil grafikkortet ditt jobbe. (Kort forklart på forhåpentligvis forståelig norsk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå