espen999 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Har tenkt å gifte meg med Mayor of Bowerstone (Lady Grey (?) Noe sånt) Kommet så lang at jeg må slosse mot Thunder, men han finner jeg jo såklart ikke.. hjelp meg noen? Takker for alle svar! Endret 28. oktober 2004 av espen999 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Mener å huske at jeg møtte han på brua rett utenfor byen, den som leder til Windmill Hill. Det som var litt rart, var at når bruttern kom til det oppdraget, fant han ikke Thunder heller. Plutselig kom han bare dit visstnok. Men som sagt, han skal være på brua hvis alt går som det skal. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 ? Skal du ikke gi hu en sort rose a? Det er jo umulig å finne den rosa... Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Rosa finner du i en butikk i Bowerstone North Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) *slettet* Endret 29. oktober 2004 av qoutor Lenke til kommentar
owgrant Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hadde samme problemet, feigingen hadde stukket. Tror hvis du spiller for langt ut i spillet før du går for å møte han, så får du ikke sjansen til å banke skjiten ut av mannen. Men hvis du fortsetter etter å ha rundet spillet (ikke skip credits) så kan du møte han på brua utenfor bowerstone. Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Spiller spillet for andre gang no: Skal no prøve å få ho Lady Grey på kroken. Er kommet så langt at eg skal finne smykketyvene. Tyvene er på gravplassen utenfor Okevald, men dei lyser kun blått. Dei sier ingenting når eg prøver å snakke til dei. Er det noe eg må gjøre først før dei sier hvor smykket er? NB! Har funnet brevet fra søsteren som sier hvem morderen er; vil dette påvirke questen på noen måte? Endret 23. november 2004 av Kløno Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 du må snike deg rundt å stå ved muren over de, så hører du hvor smykket er gjemt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå