Zeph Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904...&nav_genre=6977 Det er berre bilde av norsk tekst...det er vel engelsk og? Ikkje for døve, men vanleg engelsk tekst. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Høh? Hva mener du? Det er både norsk, svensk, dansk og engelsk tekst. Jeg har den selv - men det står jo tydelig her også! LOTR-boksen Endret 28. oktober 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Eg snakkar om denne Lotr Triology Extended Edition, den kjem ikkje ut før i desember, og under informasjonen er det berre eit norsk flagg. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) er ikke så veldig vanlig å ha engelsk text som ikke er for tunghørte, men en så stor film burde ha begge deler.. jeg kan sjekke hva de andre har.. når jeg tenker meg om så har de vanlig engelsk text... jeg pleier alltid å se de med engelsk, fordi jeg takler dårlig de norske oversettelsene, spesiellt av navnene... Nå snakker jeg om de som er gitt ut som Extended Edition. Jeg har både FOTR og TT extended, og regner med at det erde som blir gitt ut i trilogi boksen, evt med flere discer.. Endret 28. oktober 2004 av Musty Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 AH ... Da ble det en helt annen sak. Linken din pekte nemlig bare til indexen der. Neimen det er jo rart hvis det skal være noe annerledes på denne utgivelsen enn alle de andre skandinaviske slippene. Er nok det samme her som på de andre. Har aldri vært borti noe annet iallefall! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Dei har den på DVDHuset, og det virker jo som det er den samme versjonen, og der er alle språk lista. Det hadde vært ganske tåpelig å berre hatt norsk tekst...men ein kan aldri være for sikker Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hvorfor er du egentlig avhengig av engelsk tekst? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Er ingen stor fan av oversettelser av navn ol. Har lest boka på engelsk, og ser generelt alle filmar eg kan på engelsk, synest det er betre å lese det som blir sagt. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ja det skjønner jeg veldig godt. Men jeg har alltid på norsk tekst, men jeg ser bare på den innimellom når jeg ikke får med meg noe. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Tusen takk for informasjonen zeph!! Endelig kom den. Helt siden den første extended utgaven av Fellowship of the Ring kom, så har jeg ventet på den. Jeg har bevist ungått å kjøpe noen av RH filmene. Fordi jeg visste at denne ville komme. Skal ha den her. Jeg har venta på den i tre år snart For en dag! For en høst! Først GTA San Andreas, og nå dette. Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Mener jeg så den trilogi boksen til ca 700,- en plass, det er jo noe overpriset å kjøpe den pakken. Kjøper du alle tre løs så blir det fort enda billigere Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Mener jeg så den trilogi boksen til ca 700,- en plass, det er jo noe overpriset å kjøpe den pakken. Kjøper du alle tre løs så blir det fort enda billigere de koster jo 400 kr/stk da.. i allefall hvis det er snakk om extended edition.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Mener jeg så den trilogi boksen til ca 700,- en plass, det er jo noe overpriset å kjøpe den pakken. Kjøper du alle tre løs så blir det fort enda billigere de koster jo 400 kr/stk da.. i allefall hvis det er snakk om extended edition.. Trilogipakken til 700 er bare filmene, ikke noe extended Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 men det var extended edition det var snakk om her i denne tråden.. les zeph sin 2. post her.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ja jeg vet jo det. Jeg bare påpekte at den pakken som Bunny prater om, ikke er extended Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå