Spragleknas Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Dere leste denne? TEST AV HW.NO Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Betal en hundrings ekstra og få T2 det var nice da! Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Den er nøyaktig like stor som mitt HP kabinett. Det er vel et midi-tower om jeg ikke tar feil. Eller blir det mini-tower? For min del så trenger jeg ikke større kabinett. Jo mindre jo bedre. Lettere å frakte med seg da. så lenge det er plass til HK så passer stort sett alt annet inn. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 her er testen fra hardware.no http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11911&side=1 Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Kabinettet virker meget bra. Absolutt på min ønskeliste. Noen som vet om man får kjøpt ekstra oppheng for ytterligere harddisker? Har behov for to ekstra plasser. Det finnes kanskje løsninger for å henge de opp i de store CD/DVD brønnene..? Lenke til kommentar
stighe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ingen her som har noen erfaring med T2? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Så ikke så ille ut det kabinetter, men tror jeg hadde valgt noe annet... Var liksom litt plastikkabinett Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har et sånt kabbis på kino-stuen utafor rommet mitt... kabbinettet er ikke så værst det også har det en del gode løsninger! Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Ingen her som har noen erfaring med T2? Jeg har akkurat kjøpt meg T2, monterte pcn i det igår og jeg må bare berømme de for veldig mange gjennomtenkte løsninger. Dog som noen påpeker så er ikke støvfiltrering en av de, men det kan man jo fikse på et vis selv. Veldig stillegående og klarer faktisk å isolere nesten all støy ifra Raptor-disken min. Eneste jeg syntes var litt kjipt er at jeg nå ikke har plass til Rehobus-en min i front, men jeg endrer aldri noe særlig på den uansett. Cpu holder 44-45 grader nå med en Thermalright SLK900 med en papst 19db vifte på. edit: Innvendig så er T2 og T1 helt like, såvidt jeg kan se. Endret 24. desember 2004 av Netforce Lenke til kommentar
V36a Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Syns designen en grusom, men ellers ganske bra gjennomtenkt. Vurderer å skaffe meg et sånt. Funker nok bra tror jeg. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg har T1, og sjekka akkurat hva det var som bråkte i systemet mitt. Det var IALLEFALL ikke kabinettviftene og hd. de er rett og slett nesten lydløse... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Du kommer ikke til og bomme Start\På\On knappen i allefall :!: Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Vanskelig det.. Den er større enn en 20-kroning, tro meg! Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 tror det kan by på litt problemer og jobbe med det men vis du ikke bytter ut konpnenter så ofte så greit nok kanskje litt litte gjenomtengt løsning siden du mø trekke ledninger mer på krys og tvers en nødvendig? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Den eneste ledningen som blir trukket mer på kryss og tvers enn nødvendig er power-kabelen. resten av ledningene oppfører seg akkurat som på vanlige kabinetter, bortsett fra at de kommer forfra, ikke bakfra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå