Kenneth Solfjeld Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Helt for jævlig! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 saklig, gitt Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Beklager! Det var ikke meningen å være usaklig. Jeg fikk bare en sånn billig plastfølølse. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 saklig, gitt vel, om det er det han mener, så må han få lov til å si det, du spørr om meningene, og om han synes det er så utrolig stygt så bør han si det. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ser jo ut som du får god kjøling i kabinettet, men likte ikke utseende! Lenke til kommentar
Fjellape Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Den var ikke så værst ihvertfall penere en de derre diabolic greiene:thumbdown: Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Presisering: Synes det ser greit ut (stilrent), og lurer ikke på det "kosmetiske"... bare hva dere tror om kjøleløsning, festeløsning og kvalitet generelt (spes. ang PSUen) Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Presisering: Synes det ser greit ut (stilrent), og lurer ikke på det "kosmetiske"... bare hva dere tror om kjøleløsning, festeløsning og kvalitet generelt (spes. ang PSUen) kjøleløsningen : grei, men dog varmluft kan suges inn igjen. - der psuløsningen: idiotisk.. antar det ikke akuratt er en "monster"psu som sitter i den, ergo bla. overklokkere eller folk med mye "stash" i pc'ene vil gjerne oppgradere.. ser ut som det kan bli et stort problem å krever litt modding. kabinettet generelt: ser ut som det blir ganske trangt om plassen.. my 5 cent Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 psuløsningen: idiotisk.. antar det ikke akuratt er en "monster"psu som sitter i den, ergo bla. overklokkere eller folk med mye "stash" i pc'ene vil gjerne oppgradere.. ser ut som det kan bli et stort problem å krever litt modding. Det er en 350 W Seasonic med aktiv PFC. Seasonic er kjent for kvalitet (i USA), og 350 W burde være rikelig, ingenting å utsette her. Ifølge Arctic Cooling bruker et system med P4 3,6 GHz og 6800 Ultra ikke mer enn 230 W. Det stemmer bra med målinger jeg har sett. Det eneste jeg umiddelbart er misfornøyd med, er mangelen på støvfiltrering. Arctic Cooling skal i det minste ha ros for innovative løsninger. VGA Silencer er et annet kjent eksempel på det. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Den ser fin ut den, så på det selv, som alternativ til H600B. Det er endel mindre, ser det ut som, og personlig likte jeg utseendet. Støvfiltre hadde seff vært en fordel, men det går fint uten. Og noen som kan tysk: hva står det egentlig om PSU på den sida han har linket til?? Endret 20. november 2004 av smeboe Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2616 Kan dette være noe? Leveres med vifter og filter i front. Er godt fornøyd med det. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 TEST AV HW.NO Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hva er forskjellen mellom T1 og T2 bortsett fra utseende? Fikk lyst på et slikt kabinett, men må "høres" i bruk først. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Fikk akkurat et antec bqe 2650.. Det så rimelig greit ut. Støydempet montering av 120mm vifte i bakkant. Trakt inn til prosessor-området fra sida. Skal komme med tilbakemelding når jeg har fått testet om det er stille og med ok kjøling, noe det egentlig burde være... Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 syntes designet var tøfft! men det kan bli en ulempe med psu nederst PSU er merkelig nok helt framme Hvertfall hvis jeg så riktig.... Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Vet ikke hva det er, men det er et eller annet med det kabinettet som sier at neste gang jeg har 800 kroner er det det jeg skal bruke det på... Finns det et T2 også? hvor får man kjøpt/sett det? *EDIT* Går det ann å bytte PSU i den? Endret 30. november 2004 av CaZiO Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 etter min mening var det stygt Lenke til kommentar
slez Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Synes det der kabinetter var ganske så stygt, men virka som det hadde gode kjørle egenskaper å kjekt det. Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Betal en hundrings ekstra og få T2 Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ja det var stygt. Men.. Faktisk et kabbis jeg kunne tengt meg og modde litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå