Gå til innhold

Hva tror dere om Arctic Cooling Silentium T1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Presisering: Synes det ser greit ut (stilrent), og lurer ikke på det "kosmetiske"... bare hva dere tror om kjøleløsning, festeløsning og kvalitet generelt (spes. ang PSUen)

kjøleløsningen : grei, men dog varmluft kan suges inn igjen. - der

psuløsningen: idiotisk.. antar det ikke akuratt er en "monster"psu som sitter i den, ergo bla. overklokkere eller folk med mye "stash" i pc'ene vil gjerne oppgradere.. ser ut som det kan bli et stort problem å krever litt modding.

kabinettet generelt: ser ut som det blir ganske trangt om plassen..

my 5 cent

Lenke til kommentar
psuløsningen: idiotisk.. antar det ikke akuratt er en "monster"psu som sitter i den, ergo bla. overklokkere eller folk med mye "stash" i pc'ene vil gjerne oppgradere.. ser ut som det kan bli et stort problem å krever litt modding.

Det er en 350 W Seasonic med aktiv PFC. Seasonic er kjent for kvalitet (i USA), og 350 W burde være rikelig, ingenting å utsette her. Ifølge Arctic Cooling bruker et system med P4 3,6 GHz og 6800 Ultra ikke mer enn 230 W. Det stemmer bra med målinger jeg har sett.

Det eneste jeg umiddelbart er misfornøyd med, er mangelen på støvfiltrering.

Arctic Cooling skal i det minste ha ros for innovative løsninger. VGA Silencer er et annet kjent eksempel på det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Den ser fin ut den, så på det selv, som alternativ til H600B. Det er endel mindre, ser det ut som, og personlig likte jeg utseendet. Støvfiltre hadde seff vært en fordel, men det går fint uten.

Og noen som kan tysk: hva står det egentlig om PSU på den sida han har linket til??

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vet ikke hva det er, men det er et eller annet med det kabinettet som sier at neste gang jeg har 800 kroner er det det jeg skal bruke det på...

Finns det et T2 også? hvor får man kjøpt/sett det?

*EDIT* Går det ann å bytte PSU i den? :p

Endret av CaZiO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...