copycatz Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Har et aldri så lite, men dog irriterende problem. Alle standard pop-up bokser i windows XP har fått tysk tekst. Veldig irriterende. Antar det har noe med at systemet leser fra en .dll og at denne har lurt seg inn i tysk versjon. Er det noen som har en anelse om hvordan jeg på en enkel måte kan få fikset dette? Slik ser det i hvertfall ut for meg nå: http://home.no.net/janvh/german.jpg Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 ingen som har peiling? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: copycatz skrev (2002-05-22 18:37):ingen som har peiling? Dette er jo berre PSP.. Sikkert berre dets .dll-filer som har blitt bytta om... Installer det på nytt? mvh., Vegard Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Har du sjekka language i tools/verktøy - internet options/internett valg, nederst er en language knapp. Alternativt kan du laste ned menyer på forskjellig språk fra MS sine web sider. Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Takker for svar, men det funket dessverre ikke (og nei det er ikke bare PSP) Får vel vurdere en reeinstallasjon snart.... [ Denne Melding var redigert av: copycatz på 2002-05-23 11:08 ] Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Du har ikke installert Tysk Servicepack? :smile: Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Har et svar du ikke vil like, rett og slett fordi du ikke har peil nokk. (HAHA, bare tull, jeg meier det ikke) Installer noe annet os. Feks: Linux, *bsd, beos osv. fine os alle disse.. Da skjer garantert ikke slike ting! Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Har et svar du ikke vil like, rett og slett fordi du ikke har peil nokk. (HAHA, bare tull, jeg meier det ikke) Installer noe annet os. Feks: Linux, *bsd, beos osv. fine os alle disse.. Da skjer garantert ikke slike ting! Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Ingen tysk servicepack ingen tysk crack. Og nei linux er ikke et alternativ. Kjører en linux server, men i daglig bruk foretrekker jeg windows. Jeg antar at en eller annen dll-fil i windows-katalogen har blitt overskrevet med en tysk versjon av samme filen, skulle bare likt å vite hvilken.... Lenke til kommentar
joac Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Quote: Den 2002-05-23 11:25, oskar1 skrev:Har et svar du ikke vil like, rett og slett fordi du ikke har peil nokk. (HAHA, bare tull, jeg meier det ikke)Installer noe annet os. Feks: Linux, *bsd, beos osv. fine os alle disse.. Da skjer garantert ikke slike ting! Utrolig nyttig... Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 hva om du kjører en repair? av installasjonen. regner med at du får velge språk på nytt. har du installert office-pakken? feil språk her, og du får den herlige blandingen som du har her. installerte selv norsk versjon av office 2000 på en engelsk win98, "vil du fortsette? -> yes/no/cancel" om ikke office, så må det være et annet stort programm. photoshop kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå