Gå til innhold

GTA SA - Første inntrykk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke blitt ferdig med den lowrider-kappkjøringa nei. Hater slike oppdrag. Det Og loc-oppdraget er også noe herk. Krasjer bestandig med motorsykkelen jeg.

sleit med det samme, men tok alle oppdragene og fiksa den kappkjøringa i stad, og nå tror jeg at byene blir låst opp, ser hvertfall sånn ut så langt :yes:

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar

Sliter med et kappløp nå selv. Kjører i et løp arrangert av Wu Zi Wu. Har bare prøvd en gang, og med en råtten bil, så kanskje jeg har en sjanse likevel. Hvis jeg drar til en av de andre byene, forutsatt at de er låst opp - vil jeg da kunne få oppdrag derfra, eller må jeg bli sendt dit av noen av de gamle oppdragsgivererene?

Lenke til kommentar

Jeg har spilt 2player delen! :D

Den var egentlig ganske liten, bare kill frensy, ihvertfall det jeg har funnet ut så langt, og man skal foreksempel sitte to stykker på en motorsykkel og skyte fotgjengere, men er ihvertfall bra at man i det hele tatt kan spille 2P! :love:

Og man må følge etter hverandre for å ikke bli lost:P

Lenke til kommentar
Jeg har spilt 2player delen! :D

Den var egentlig ganske liten, bare kill frensy, ihvertfall det jeg har funnet ut så langt, og man skal foreksempel sitte to stykker på en motorsykkel og skyte fotgjengere, men er ihvertfall bra at man i det hele tatt kan spille 2P! :love:

Og man må følge etter hverandre for å ikke bli lost:P

 

har du ikke det.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Har ikke blitt ferdig med den lowrider-kappkjøringa nei. Hater slike oppdrag. Det Og loc-oppdraget er også noe herk. Krasjer bestandig med motorsykkelen jeg.

det hjelper mye å trene masse med motorsykkel \ bil så man går opp i skill da blir det lettere å gjøre enkelte oppdrag.

samma med skyting =D

 

så i steden får å bare gjøre missions , er det lurt å bare kjøre runt og gjøre andre ting så man får bedere skills , bruke masse tid til å utvikle seg

Lenke til kommentar

Nå har jeg akkuratt kommet meg videre til neste by fra Los Santos (husker ikke hva den heter) og syns den er litt "død" - det vil si at den har liksom ikke samme særpreg som Los santos. Noen som er enige i det? Digger hvertfall Los santos og bondelandet :yes: , og gleder meg til neste by og ørken :p ...

 

 

 

SA for life!!!

Lenke til kommentar

I stad skjedde det noe rart - jeg svømte rundt i las venturas (eller hva det heter) og når jeg skulle gå opp på land - vil si på havna like ved bilverkstedet blinker det plutselig 5 politistjerner i hjørnet, og jeg skjønner ikke noe :hmm: Kansje en bug?

 

 

Men det var fett å se når politiet kom da, (selvom jeg døde) for det var nemlig fult - tenker 10-15 stykker som sto der tett i tett med pistoler+gevær og gudene vet, og jeg ble plaffa ned på 123. hehe :!:

Lenke til kommentar
I stad skjedde det noe rart - jeg svømte rundt i las venturas (eller hva det heter) og når jeg skulle gå opp på land - vil si på havna like ved bilverkstedet blinker det plutselig 5 politistjerner i hjørnet, og jeg skjønner ikke noe :hmm: Kansje en bug?

 

 

Men det var fett å se når politiet kom da, (selvom jeg døde) for det var nemlig fult - tenker 10-15 stykker som sto der tett i tett med pistoler+gevær og gudene vet, og jeg ble plaffa ned på 123. hehe :!:

Det er ingen bug nei. Følger du ikke med på informasjonen du får i spillet?

 

Officer Tenpenny sier jo at du ikke får lov til å forlate byen, og det gjelder helt til du får åpnet opp Las Venturas også.

Lenke til kommentar
I stad skjedde det noe rart - jeg svømte rundt i las venturas (eller hva det heter) og når jeg skulle gå opp på land - vil si på havna like ved bilverkstedet blinker det plutselig 5 politistjerner i hjørnet, og jeg skjønner ikke noe  :hmm:  Kansje en bug?

 

 

Men det var fett å se når politiet kom da, (selvom jeg døde) for det var nemlig fult - tenker 10-15 stykker som sto der tett i tett med pistoler+gevær og gudene vet, og jeg ble plaffa ned på 123. hehe :!:

Det er ingen bug nei. Følger du ikke med på informasjonen du får i spillet?

 

Officer Tenpenny sier jo at du ikke får lov til å forlate byen, og det gjelder helt til du får åpnet opp Las Venturas også.

ok, men da sa jeg feil, mener ikke at jeg gikk opp på land i sen tredje og siste byen, men i den man låser opp etter Los santos. (gikk opp på havna) Kansje det er noe spesielt inne på havna som man kan stjele eller noe, og når man prøver så kommer politi og swat og hele pakka :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...