Gå til innhold

GTA SA - Første inntrykk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det eneste spillet jeg kan samenlikne det med er mafia når det gjelder realisme

teh lol :roll:

Jeg håper ikke det utrykket var rettet negativt mot mafia på noen måte. :hrm:

 

Skal kjøpe det selv, men når kommer PSTwo ?

prata med en på elkjøp igår de skal selge PSrwo fra og med neste uke mener jeg

Og hva i huleste er PSrwo? :ermm:

 

Trur det er den nye play station som kjem snart...

Endret av Zernick
Lenke til kommentar

Vennen min fikk San Andreas i dag, vi har dratt ut på landet for å prøve å finne Skutresker, uten hell, vi finner bare firhjuling og traktor. Vet noen om man kan feste noe på trektoren, kanskje noe bakpå eller noe?

Det som er litt dumt er at, når du svømmer over til den delen som er stengt så får du tre politistjerner med en gang. Men men, samma det, ellers er det sinnsykt bra. Det er kult når du kommer opp i stor hastighet, fordi da kommer den effekten som er på Underground, at det blir uklart.

Dette spillet er genialt bra. Må vel ned til han i morra og, er hekta på det. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har spilt siden 18 i dag, og er omtrent 6 % ferdig :p Har bola til fullt (tok for kort tid) og fått stamina på fullt. Vanskelig å få opp bil-skillsen. noe som er litt dumt, men samtidig fett er at du blir nesten skutt på stedet hvis du går til fots inn i andre gjengers områder... Historien går litt treigt i starten, håper det går raskere etter hvert.

Lenke til kommentar

Jeg synes at historien i starten (nå vet jeg jo ikke helt hva du forbinder med starten) er veldig fengende jeg. Har ikke sjekket hvor mange % av spillet jeg er ferdig med, men jeg har gjort veldig mange oppdrag.

 

Jeg har spilt siden 10:30 :p

 

edit: Karen min har vært topptrenet styrkemessig siden helsestudioet dukket opp, men han har ikke tatt noen anabole steroider slik som dere påstår at dere har gjort ;)

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med at ting på skjermen forsvinner og blir usynelig ? Skjer ganske ofte her.. Har versjon 1.3 da (playstation v1.3)

Bidrar faktisk til at jeg ikke syntes det er morsomt å spille! :cry:

 

Sitter enda og spiller GTA Vice City, men spilte San Andreas 2 timer og så gadd jeg ikke mer, enda jeg er STOR fan!

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Har prøvd bmx, men ikke moutain bike. Har ikke låst opp fjellet og det enda. (regner med moutain bike er der?)

 

Bmx'en var jo litt artig. Gikk an å hoppe med den, og hvis du "tap'a" på X så fikk du stor fart. Tok igjen masse biler med sykkelen. Eneste den mangler er radio, men til gjengjeld har den en morsom liten ringeklokke.

Lenke til kommentar

Altså..selve spillet syntes jeg jo var drittøft! Men faen..når jeg nå kom meg UT av los santos..da tok det jo fullstendig av. Er jo få ting som slår å kjøre treskemaskin offroad, herje med sanchezen opp og ned _fjell_..og ja..jeg bare satt og storkoste meg.. :D

 

 

 

!!SPOILER!!!!SPOILER!!!!SPOILER!!!!SPOILER!!!!SPOILER!!

 

 

Også har jeg møtt en viss Catalina fra GTA3..og en annen navnløs fyr fra det spillet som de fleste kjenner til..(ja han du spillte ja).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Førsteinntrykk.... Etter 6-8 timers spilling, ikke så imponerende som jeg trodde det ville være.

 

Men det er stort, det er morsomt, men også irriterende og frustrerende, siktesystemet er fremdeles dårlig, spesielt irriterende er det at man kan stå og se en vei, trykke på R1 for å få manual aiming (eller auto) så slår auto-aiming inn på en person som står langt til høyre for deg, som ikke engang har et våpen, så personen rett foran deg med en AK dreper deg.

 

Kjipe bugs/dårlig lagde elementer ødelegger mye da det bare fører til en frustrerende spillopplevelse. Men det var sånn med Vice City i starten også, etterhvert blir man vant til det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...