Gå til innhold

GTA SA - Første inntrykk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første inntrykket mitt er;

- sinnsykt bra laget

- skuffende grafikk (men det er fordi jeg spilte GTA: Vice City på PC med alt på max for ikke så lenge siden.) Dette er også en bagatell egentlig, siden dette virker som tilnærmet maks for PS2-ytelsen.

- fine lyseffekter

- historien i spillet virker sinnsykt bra hittil

- veldig tøft at man kan trene vekter o.l.

- lange loadetider, men ikke like lange som på Vice City - altså en forbedring

 

Alt i alt, et veldig bra spill hittil.

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

Førsteinntrykket av San Andreas er veldig bra. Grafikken er kanskje ikke topp, men hva foventer dere egentlig av en gammel traver som PS2? Jeg synes det ihvertfall er imponerende hvor godt de har skildret hele staten og gleder meg til å utforske hele området. Historien virker bra, skuespillet er godt og du får virkelig en følelse av å være midt opp i ett ghetto drama. Gleder meg til å spille videre.

 

Jeg og en kamerat har bola Carl så jævlig nå. Han ser blodsterk ut og har fått flotte muskler. Nå er han klar for litt "Gang-Banging"....!

Lenke til kommentar
Det eneste spillet jeg kan samenlikne det med er mafia når det gjelder realisme

teh lol :roll:

Jeg håper ikke det utrykket var rettet negativt mot mafia på noen måte. :hrm:

 

Skal kjøpe det selv, men når kommer PSTwo ?

Nei overhode ikke. jeg syns mafia er et av de beste spillene (også bedre enn vice city) - så det jeg mente var at jeg syns San andreas er like bra sånt sett på det. (fordi jeg liker at spill er mer realistiske enn det vice city var)

Lenke til kommentar
[quote name='Complexion' date='29/10/2004 : 18:28'] Det er også en ting som er litt dum synes jeg egentlig. Tok meg ikke mange minuttene å gjøre CJ til muskelbunt. Blir litt for lett akkurat den delen der synes jeg. :( [/quote]
Enig der, men når man har blitt fin og sterk og drar damer som bare det, så kan man jo bli feit :) det skal hvertfall jeg ! . lurer på hvordan bilene og motorsykler osv reagerer på det :p

Ja - noen som har sett noe til 2-player enda? Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...