Gå til innhold

GTA SA - Første inntrykk


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte spillet i stad, og for at de som enda ikke har fått spillet :p så skal jeg skrive litt om hvordan førsteinntrykket er: Grafikken (etter min mening) er helt rå i forhold til vice city! - den er mye mer realistisk på en måte *med hetebølger :yes: , og speiling i billakk også videre :) Historien er også mye bedre og man føler virkelig at man er gangsta! Det eneste spillet jeg kan samenlikne det med er mafia når det gjelder realisme :) Ellers (har spilt det ca 2 timers tid) så har jeg enda ikke sett at bilen forsvinner med en gang man snur seg bort heller ;) og etter man har sett cut scenes så er de også på samme sted :yes: . og en siste ting: politi og fotgjengere er betydlig smartere! (å sykle er gøy) Overgangen (når man går inn i cutscenes osv) er også mye bedre og det blir en bedre flyt i spillet. Ellers så har spillet også mye humor (og merk dere: bra humor -i forhold til gta vice) Dette er de erfaringene jeg har gjort så langt - og fler vil det komme! :) hittil er jeg enig med IGN.com - 9,9 :!: --men har som sagt ikke spilt SÅÅÅÅ mye enda da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei det gjør de ikke (men jeg syns det er bra for i mafia blir det veeeeldig slitsomt etterhvert) Men det som er gøy er at det stadig fyker ulende politi forbi på jakt etter andre "bad guys" og det oppstår noen virkelige heftige skyte episoder mellom andre tyver og politiet som man bare kan stå å nyte i all fred :yes:

 

Så politiet er ikke dumme de.

 

Noe annet som er merkbart forandret er regnet, nå ser det nesten ekte ut jo! :) elle nesten ihvertfall

Lenke til kommentar

Synes basket delen ikke var spesielt bra jeg... Treffer jo på alt jo.

Car bump konkurransen ala DDR var litt morsom da.

 

Men det feteste er måten de har catcha hele gangster-delen av spillet. Helt fra banning/prating til måten de beveger seg på. Helt sinnsykt bra! Hooden din er jo også drit kuul der den ligger under en bro...

 

Og måten bilene oppfører esg på har fått en betydelig dose av "realitet" i seg. Bilen tipper og ruller mye lettere og man kan bruke andre biler som rampe hvis man treffer de riktig... Noe man ikke kunne i GTA:VC.

 

Det beste PS2 spillet noensinne! Uten TVIL!

Lenke til kommentar
Synes basket delen ikke var spesielt bra jeg... Treffer jo på alt jo.

Car bump konkurransen ala DDR var litt morsom da.

 

Men det feteste er måten de har catcha hele gangster-delen av spillet. Helt fra banning/prating til måten de beveger seg på. Helt sinnsykt bra! Hooden din er jo også drit kuul der den ligger under en bro...

 

Og måten bilene oppfører esg på har fått en betydelig dose av "realitet" i seg. Bilen tipper og ruller mye lettere og man kan bruke andre biler som rampe hvis man treffer de riktig... Noe man ikke kunne i GTA:VC.

 

Det beste PS2 spillet noensinne! Uten TVIL!

klarer aldri å treffe kurven jeg(truffet 3 ganger av rundt 50) :blush: men han forbedrer seg nok etterhvert :) det er det som er bra - rn fin blamding av rollespill også ;)

Lenke til kommentar
Så politiet er ikke dumme de.

det håper eg virkeleg. vist dei er like dumme som i vice, så øydelegger det ein god del for spelet.

 

men jukser politiet fortsatt? (dei veit alltid kor du er, veit alltid når du kjem rundt neste sving sånn at dei kan kome kjørande ut rett forann deg osv)

Lenke til kommentar
Så politiet er ikke dumme de.

det håper eg virkeleg. vist dei er like dumme som i vice, så øydelegger det ein god del for spelet.

 

men jukser politiet fortsatt? (dei veit alltid kor du er, veit alltid når du kjem rundt neste sving sånn at dei kan kome kjørande ut rett forann deg osv)

nei ikke som jeg har sett- når men når helikopteret kommer så kan de jo selvsagt hele tiden se hvor du er da, og da er det jo forståelig at de kommer med en gang. Men i stad når jeg hadde 2 stjerner så var det bare 2 politibiler som fant meg - i løpet av ca 5 min. er også verdt å merke seg at uansett hvor mange stjerner man har, så kan man gjemme seg, og da vil de etterhvert forsvinne :)

 

 

Forresten så kan man se helikoptere i lufta i blandt, og det er stilig nå de lyser ned på gjenger som bråker og sånn (gir en følelse av at politiet er på vakt siden man virkelig eri ghettoen) :thumbup:

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...