endersen Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 hmm, noe som irriterer meg litt er at jeg ikke kan se temperaturen på prosessoren min. Har prøvd i bios og med pcalert. Har overklokket den til 750mhz men tør ikke bruke det pga at jeg ikke vet hvor varm den er. Noen som vet hva dette kan skyldes eller har en løsning? =) ( Har 677Mhz Pentium 3 ) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 hadde hjulpet om du ville si hvilket hk du har... prøv mbm5 Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 ikke alle hk støtter tempmåling. sjekk i manualen din om ditt hk har innebygd tempmåler Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Drit i kor varm den er. P3'en er veldig grei, blir den for varm, så henge den. Då er det berre å ta ein reboot og ev. klokka litt ned. Det er ingen grunn til å bekymra seg for varme på P3!! Lenke til kommentar
endersen Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Det skal støtte temperatur måling. har noe som lyder navnet Via - Vt82c693a. Lenke til kommentar
www.tracid.tk Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 det finnes en program som viser hvor mange grader det er på cpu'n gå inn på http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=...&search=+Go%21+ så er det hauevis av programmer som måler temperaturen på prossesoren som du kan laste ned:) Lenke til kommentar
erkos Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 i linux, kan du benytte deg av 'sensors' til å informasjon om cpu-temp osv. Q: jeg har ikke 'sensors' A: 1. sørg for at kernelen har støtte for i2c (helst som modul). 2. last ned og installer 'lm_sensors' wiieeee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå