Empty Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hvis dette er en feilpost så beklager jeg, men jeg mener å ha sett spm om Dreambox her før. Men over til spm. Har lest noen guider om streaming fra pc til Dreambox via VLC, men har ikke fått det til å funke skikkelig. Husker ikke link til guiden men det var en en .pdf fil på tysk, ikke særlig dyptgående. Har også fått til å mounte en katalog fra pc'en og spille av .mpg filer. Vil gjerne kunne spille av .avi også og helst med tekst. (.sub / .srt) Hvis det er noen kloke hoder der ute som sitter på noen guider enten med VLC eller annen måte å overføre video fra pc til Dreamboox, med subtitle, så si gjerne ifra ! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det fungerer ikke å spille av avi/divx fordi det ikke er støtte for det, og den manglende støtten skyldes at det er for svak hardware/prosessor. Det vil altså ikke være mulig å dekode divx pga begrensninger i selve boksen. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Men å streame .avi fra pc til Dreambox burde vel funke ? Altså spille den av på pc'en... Det er det jeg har prøvd med VLC men det har heller funker dårlig, derfor lurte jeg på om det er mulig å streame på en annen måte, helt slik at man også kan bruke subtitles filer... Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 prøv et annet forum dreambox.no for eksempel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå