amorine Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har sett at noen her på forumet har hatt problemer med oppsettet til mms. Jeg har kjøpt denne telefonen idag. Alt ser knallbra ut så langt!!! Jeg har i tillegg fått oppsettet til MMS. Telefonen er så ny, at min operatør, Telenor, har ikke lagt ut oppsettet på nett ennå. Men, jeg ringte til Motorola Support, og de sendte meg oppsettet for både wap og mms. Det gikk som smurt. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Grattis Amorine. Håper du bli like fornøyd med E398 som med V600. Jeg får V3 Razr i morgen!! Motorola sin luksustelefon til 7000! Legger ut test i løpet av helgen Lenke til kommentar
amorine Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Takk for det! Det ser lovende ut "so far". Imorra skal jeg prøve å laste ned mp3 låter(noe jeg ikke har gjort før...), og jeg gleder meg til å få litt fet lyd ut fra den! Var jo veldig fornøyd med V600, og med denne får jeg noen ekstra godbiter "på kjøpet" Lykke til med v3 razr Mobilguiden666! Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Overføringen er går veldig greit. Enkelt som bare det :-) Jeg skal også teste E680 snart :-) Go, go Motorola Lenke til kommentar
doraemon Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg har i tillegg fått oppsettet til MMS. Kunne du tenke deg å legge ut dette på en eller annen måte? Lenke til kommentar
amorine Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 har sendt deg tlf til motorola på mail, doraemon. Lenke til kommentar
Toar Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Har sett at noen her på forumet har hatt problemer med oppsettet til mms. Jeg har kjøpt denne telefonen idag. Alt ser knallbra ut så langt!!! Jeg har i tillegg fått oppsettet til MMS. Telefonen er så ny, at min operatør, Telenor, har ikke lagt ut oppsettet på nett ennå. Men, jeg ringte til Motorola Support, og de sendte meg oppsettet for både wap og mms. Det gikk som smurt. Ikke for å skuffe deg, men telenor er veldig treige med å legge ut mms og wap oppsett... Har ikke lagt ut til s65 enda... begynner å bli en stund siden den kom. Lenke til kommentar
amorine Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 jeg vet. men så lenge jeg fikk tak i det fra motorola, er det ikke så farlig om ikke telenor er oppdatert... Lenke til kommentar
doraemon Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Trykk nederst til høyre på denne siden: http://direct.motorola.com/eng/NationalHom...R&language=ENG# Operator Settings. Følg instruksen og du får tilsendt en melding med oppsettet. MMS funker fortsatt ikke hos meg, men det er kanskje fordi jeg har Chess??? Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Trykk nederst til høyre på denne siden:http://direct.motorola.com/eng/NationalHom...R&language=ENG# Operator Settings. Følg instruksen og du får tilsendt en melding med oppsettet. MMS funker fortsatt ikke hos meg, men det er kanskje fordi jeg har Chess??? MMS 'en funker fortsatt ikke her heller.. JEg prøve både oppsettet fra siden der og jeg ringte motorola og fikk dem til å sende meg et oppsett.. Ingen av dem gir meg mms som funker Wap oppsettet funker derimot knirkefritt! Noen som har fått det mms oppsettet til å funke ok ? Lenke til kommentar
amorine Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 ja, jeg fikk oppsettet tilsendt fra motorola, og det funker helt fint! jeg har telenor abo. Lenke til kommentar
joskor Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hei, hvor fikk du kjøpt Motorola Razr V3? mvh Jostein Lenke til kommentar
amorine Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 søk på forumet så finner du et innlegg på razr v3... og til jazzen; har du telenor abo? isåfall så bør du få til mms! jeg fikk det tilsendt fra motorola, men det tok litt tid... og jeg fikk ikke melding om at jeg hadde fått oppsettet. jeg fant det "tilfeldig" som browser-melding, og da var det bare å sette inn pin koden jeg hadde fått, og vips så fikk jeg til mms! Lenke til kommentar
Budull Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Noen som hvet hvordan man får til å stille MMS-instillinge manuelt? Finner ingen menyer med passord og brukernavn til mms instillinger osv.. Har netcom, har noen fått det til å virke med netcom og E398? Lenke til kommentar
amorine Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 e398 er såpass ny at jeg tror ingen av operatørene har innstillingene lagt ut ennå. har selv telenor, og fikk innstillingene ved å kontakte mototola support. kanskje du får de ved å ringe netcom også...? Lenke til kommentar
Budull Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Prøvde akkurat å ringe netcom...de ba meg gå til butikken.. Har du noe mer info jeg kan bruke? Lenke til kommentar
amorine Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 du bør prøve å ringe motorola support. har sendt deg tlf nr dit pr mail. Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Noen som hvet hvordan man får til å stille MMS-instillinge manuelt? Finner ingen menyer med passord og brukernavn til mms instillinger osv.. Har netcom, har noen fått det til å virke med netcom og E398? netcom mms oppsettet kan lastes ned fra helomoto.com den også! Lenke til kommentar
Budull Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 LINK? Når jeg trykker på den linken over her, får jeg bare opp et registreringsskjema for kundemail elns...!! Eller gi meg fremgangsmåte.. Lenke til kommentar
Budull Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hmm...der kom den ja... Man må klikke på "OK", isteden for å trykke enter, virker det som.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå