Gå til innhold

Motorola E398 og MMS...

amorine

Anbefalte innlegg

Har sett at noen her på forumet har hatt problemer med oppsettet til mms. Jeg har kjøpt denne telefonen idag. Alt ser knallbra ut så langt!!! Jeg har i tillegg fått oppsettet til MMS. Telefonen er så ny, at min operatør, Telenor, har ikke lagt ut oppsettet på nett ennå. Men, jeg ringte til Motorola Support, og de sendte meg oppsettet for både wap og mms. Det gikk som smurt. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for det! Det ser lovende ut "so far". Imorra skal jeg prøve å laste ned mp3 låter(noe jeg ikke har gjort før...), og jeg gleder meg til å få litt fet lyd ut fra den! Var jo veldig fornøyd med V600, og med denne får jeg noen ekstra godbiter "på kjøpet" :yes:

Lykke til med v3 razr Mobilguiden666!

Lenke til kommentar
Har sett at noen her på forumet har hatt problemer med oppsettet til mms. Jeg har kjøpt denne telefonen idag. Alt ser knallbra ut så langt!!! Jeg har i tillegg fått oppsettet til MMS. Telefonen er så ny, at min operatør, Telenor, har ikke lagt ut oppsettet på nett ennå. Men, jeg ringte til Motorola Support, og de sendte meg oppsettet for både wap og mms. Det gikk som smurt. :yes:

Ikke for å skuffe deg, men telenor er veldig treige med å legge ut mms og wap oppsett... Har ikke lagt ut til s65 enda... begynner å bli en stund siden den kom.

Lenke til kommentar
Trykk nederst til høyre på denne siden:

http://direct.motorola.com/eng/NationalHom...R&language=ENG#

Operator Settings.

Følg instruksen og du får tilsendt en melding med oppsettet.

MMS funker fortsatt ikke hos meg, men det er kanskje fordi jeg har Chess??? :ermm:

MMS 'en funker fortsatt ikke her heller.. JEg prøve både oppsettet fra siden der og jeg ringte motorola og fikk dem til å sende meg et oppsett.. Ingen av dem gir meg mms som funker :(

Wap oppsettet funker derimot knirkefritt!

Noen som har fått det mms oppsettet til å funke ok ?

Lenke til kommentar

søk på forumet så finner du et innlegg på razr v3... :p

og til jazzen; har du telenor abo? isåfall så bør du få til mms! jeg fikk det tilsendt fra motorola, men det tok litt tid... og jeg fikk ikke melding om at jeg hadde fått oppsettet. jeg fant det "tilfeldig" som browser-melding, og da var det bare å sette inn pin koden jeg hadde fått, og vips så fikk jeg til mms! :D

Lenke til kommentar
Noen som hvet hvordan man får til å stille MMS-instillinge manuelt?

Finner ingen menyer med passord og brukernavn til mms instillinger

osv..

Har netcom, har noen fått det til å virke med netcom og E398?

netcom mms oppsettet kan lastes ned fra helomoto.com den også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...