Gå til innhold

Er den noen butikk som har 20D inne.

Anbefalte innlegg

Er den noen som vet om en plass jeg kan få tak i Canon EOS 20D innen en uke?

Alle plassene jeg har kontaktet kommer med nye datoer hele tiden, og jeg må ha det i slutten av neste uke.

Reiser til Australia uken etter, og turen blir ikke den samme uten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å ringe alle fotobutikker i området.

Jeg stakk innom den lokale fotosjappen her og til min overraskelse stod det ett 20D der. Det står nå foran meg :love: .

Det kan sies mye om å kjøpe på internett, men akkurat dette kameraet syntes jeg var greit å kjøpe i en butikk, der jeg fikk prøve det, og dessuten har jeg noen mennesker jeg kan gå tilbake til dersom noe er galt. Men det kostet mer enn på nett, da.

Dersom dere må ha det til en spesiell begivenhet som feks en reise til Thailand eller Australia hadde jeg ikke stusset, og ringt alle butikker i noen timers biltur-omkrets. Men det er meg, da :) !

Kameraet er forøvrig helt topp :thumbup: , men 18-55 linsen (som fulgte med mitt kamera) er dessverre ikke verdt 500 kr engang. Men angrer jeg? NEI!!! :D

Lenke til kommentar

grattis med kameraer folks. Mitt kommer i slutten av neste måned. dvs. i slutten av måneden hvis jeg orker å vente på ekstra batteri. Gidder jeg det?

Skulle likt å sett noen bilder med 18-55 linsen. Er det mulig dere tar dere tid til dette?

(minst ett "nær"bildet og ett zoom ;) , isåfall)

Lenke til kommentar

Det virker som batteriet har god kapasitet. På tidligere kamera har jeg alltid kjøpt ekstra batteri, men her har jeg ikke gjort det. Har ikke ladet det siden jeg kjøpte det heller, men har bare tatt en ca 500 bilder. Har brukt skjermen mye, og en god del blitz.

Mao, om du gidder vente på ekstra batteri avhenger av bruken din, men det er ikke så nødvendig som på mange andre kamera...

Bilde, joda, men sitter på ultratreg 56k linje her :blush: , så om eksempler finnes andre steder hadde jo det vært greit.

Hovedankepunkt mot filteret er at det ikke virker som det fokuserer helt riktig alltid. Dette virker bedre med ett 75-300 jeg har, og det var også bedre med ett 28-90. I tillegg er ikke detaljene gode nok... Må vel kanskje ha et 17-40L for å bli fornøyet - jeg leter etter nytt objektiv til kameraet nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...