Spursmann Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Hei Hadde satt stor pris på om noen kunne hjulpet meg litt med dette : Jeg har 2 hder. Og kjører et dual-boot system. hd1 ligger winME, og hd2 ligger win2k(+ noen andre partisjoner). Skulle kjøre en backup av hd1 til en annen hd - så fjernet hd2(med win2k) - og satte inn en ny hd av annet merke. Tok backup. Når jeg så satte tilbake hd2 med win2k - tar det en evighet å starte opp win2k. WinME starter like raskt som før. Maskinen står i 4-5 minutter ved den hvite win2k -skjermen. (altså etter OS-choice menu) Noen som vet noe? Eller har noen forslag? På forhånd takk Tarjei =) Lenke til kommentar
Spursmann Skrevet 31. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2002 Siden ingen andre tok seg tid(visste) - vil jeg - om noen andre skulle få samme problem - si at en via4in1 update løste problemet for meg Japp Lenke til kommentar
Borf Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 eg trur feilen er at du har satt den disken osm du tok ut og inn på ein ann kabel enn du hadde han på frå før av, eller du har endre på noen jumpere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå