hasuwest Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Hei! Når har jeg kommer så "langt" i bygginga mi av PC'n.. Men nå trenger jeg hjelp til hvordan jeg skal feste DVD-Rom/CD-Brenner i Chieftech FullToweret mitt. Det er ikke noe å feste det med der fra før.. Alle svar mottas med Glede :smile: Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 I bunn av kabinnettet er det drevrammer. Disse skal du skru fast på cd/dvd enheten så feste de. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Er det noe slags plast greier med metall på tuppen? Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Jepp. Skru disse fast på hver sin side av enheten, så er det bare å dytte hele greia inn. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Oki, tusentakk for svaret! Da er det bare å fortsette med byggingen! Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Hei igjen! Hvilken vei skal jeg sette drevrammene fast i DVD rom og CD brenner? Det må jo være en av veiene men hvem? Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 De skal monteres med metallbøylen pekende mot fronten av CD/DVD spilleren. Dette er klips du bare trykker inn for å løsne spilleren fra kassa når du vil ha den ut. Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 ikke for å være utidig,men hvis du ikke sjønner hvordan du fester drevene i et chieftech,da lurer jeg på om du er kompetent for oppgaven.men for all del ,good luck Lenke til kommentar
ratm Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Hehe. Dette brukte jeg 10 minutter på også. Først skjønte jeg ikke hva de bøylene var for noe, var faktisk like før jeg kastet di i søppla. viste ikke hva de var gode for.... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-23 00:49, prinsen skrev:ikke for å være utidig,men hvis du ikke sjønner hvordan du fester drevene i et chieftech,da lurer jeg på om du er kompetent for oppgaven.men for all del ,good luck Er ikke spesielt kompetent du heller da (i likhet med hasuwest)... Chieftec vs. Chieftech :smile: Lenke til kommentar
steinih Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Jepp må nok si meg enig med Prinsen Men men... en gang må man jo starte... Lykke til videre /steinih Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 ...hehe! Du er ikke den første - og heller ikke siste som kommer med det spørsmålet! Må si jeg klødde meg litt i hodet selv..... ..Men det funker utmerket da - lurt opplegg. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-23 00:55, borre skrev: Quote: Den 2002-05-23 00:49, prinsen skrev: ikke for å være utidig,men hvis du ikke sjønner hvordan du fester drevene i et chieftech ,da lurer jeg på om du er kompetent for oppgaven.men for all del ,good luck Er ikke spesielt kompetent du heller da (i likhet med hasuwest)... Chieftec vs. Chieftech :smile: :smile: :smile: :smile: bra observert. CHIEFTEC rocks! Lenke til kommentar
sten Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 hehe, ja det er lov å tenke 5 minutter før man hiver seg over et "hvordan bygge en PC" forum.. Selv holdt jeg også nesten på å kaste de i søpla osv. I allefall er det en smart festemekanisme. Lykke til med PC'en din ! Lenke til kommentar
sten Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 feil på "img" bbcode. her er riktig,, måååtte bare poste den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå